Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ضمن تکذیب خبر مندرج در باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ با عنوان " علت تعطیلی جایگاه‌های سوخت در ارومیه چیست؟ " گفت: همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرد با دعوت از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای جریان سازی مثبت خبری افزود: درحال حاضر ۶ باب جایگاه تک منظوره CNG تحت تملک شهرداری ارومیه به جهت نواقص فنی و ایمنی پر خطر و عدم تمدید قرارداد تامین و نگهداشت با شرکت‌های ذیصلاح غیرفعال هستند.

مجرد خاطرنشان کرد: برابر پیگیری‌های صورت گرفته، شهرداری ارومیه رفع نواقص ایمنی و تمدید قرارداد تامین و نگهداشت جایگاه‌های CNG را در دستور کار خود قرار داده تا بزودی نسبت به فعالیت مجدد این جایگاه‌ها اقدام شود.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و مجموعه اقدام‌های در حال انجام و بدون وقفه و شبانه‌روزی مجموعه عوامل در زنجیره تامین، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، خوشبختانه با بهره برداری از بزرگترین انبار نفت استان از سال گذشته مشکلی برای ذخیره سازی و تأمین فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

این مقام مسئول با تأکید بر همکاری و همراهی مطلوب عوامل در بخش‌های انتقال جاده‌ای و توزیع سوخت همچون شرکت‌ها، پیمانکاران و رانندگان سختکوش ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای سوخت و مالکان بهره‌برداران و عوامل جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه گفت: نظارت جدی بر خرید بموقع سوخت توسط مالکین جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و ذخیره سازی در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ارومیه سرویس اجتماعی آذربایجان غربی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • نسل جدید ربات انسان‌نما، همه‌منظوره است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود