Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده و نفت مسجد سلیمان باید با هم دیدار کنند

پدیده و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ خلیج فارس / هفته 26
بازی: پدیده - نفت مسجدسلیمان
تاریخ: سه شنبه / 15 تیر
زمان: ساعت 20:30
مکان: ورزشگاه امام رضا

داور: روح اله شریفی
کمک ها:  محمد راهی و حمید رضا افشون

وضعیت دو تیم

- نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول حضور دارد ولی این تیم برای اینکه خیالش بابت ماندن در لیگ برتر راحت شود باید مقابل پدیده پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- حضور محمود فکری در نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم را تا حدود زیادی متحول کرد و حالا مسجدسلیمانی ها شرایط بهتری در جدول دارند.

- نتایج خوب چند هفته اخیر پدیده ای ها باعث شده این تیم به کسب سهمیه آسیایی و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند.

- پدیده در حال حاضر با 34 امتیاز در رتبه نهم جدول حضور دارد و با آلومینوم اراک که چهارم جدول است، فقط 3 امتیاز فاصله دارد.

وضعیت جدول

آمار تقابل های پدیده - نفت مسجدسلیمان

 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی هوشنگ نصیرزاده در طرفداری: کی روش عزت و شان ایرانی را زیر سوال برد؛ آنکه خدمت بی منت کرد را دوست دارم! تولدت مبارک علی انصاریان عزیز؛ اولین تولد بعد از درگذشت واکنش امیرحسین صادقی به شکایت احمد مددی: ما بی غیرت شدیم که تو شدی مدیرعامل! دست رد دنی اینگز به بالاترین دستمزد تاریخ ساوتهمپتون با هدف بازی کردن در تیمی بزرگ تر بایرلورکوزن پیشنهادات دریافتی برای پاتریک شیک را بررسی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال