Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل بنکداران موادغذایی از ورود بیسکویت های یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به کشور خبر داد. به گزارش پول نیوز، دبیرکل بنکداران موادغذایی ضمن اشاره به اینکه بیسکوییت‌های وارداتی یک میلیونی در کشور مورد استقبال قرار گرفته است، خبر از ورود بیسکویت‌های یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به کشور را داد.

قاسمعلی حسنی در این باره اظهار کرد: با شیوع کرونا و کاهش سفر‌های خارجی مصرف تنقلات و کالا‌های خوراکی لوکس نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و همین امر منجر به افزایش واردات این دست کالا‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به دلیل فروش فوق العاده این تنقلات و استقبال بالای بخشی از افراد جامعه از این اقلام، بیسکویت‌های یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی آلمانی، سوییسی، فرانسوی و انگلیسی در راه است.

دبیرکل بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: قیمت این بیسکویت‌ها معادل یارانه دوسال اقشار آسیب پذیر جامعه است و به صورت غیر رسمی وارد کشور می‌شوند و دولت نیز حقوق گمرکی از آن‌ها دریافت نمی‌کند.

وی در پایان گفت: به دولت پیشنهاد می‌کنیم که در این بخش شفاف سازی انجام شود. اگر واردات این کالا‌ها آزاد است پس بایستی اجازه داده شوند واردات کالا‌های اساسی‌تر مانند شکر و ... هم آزاد شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیسکویت پول پول نیوز ایران گرانی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بیسکویت ها کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!