Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:24:23 GMT

وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۷۹۰۱

وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت شهرهای سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی و قرمز قرار دارد و تمامی محدودیت‌های وضعیت قرمز به قوت خود باقی است.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، علیرضا شهرکی اظهار کرد: ابتلا به ویروس کرونا همچنان در این استان بالا بوده ولی با تعطیلی‌های چند روز اخیر و همراهی مردم امید می‌رود در هفته آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا سه شب برقرار است، افزود: شهروندان در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک، دستکش و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مرزها محدودیت‌های سختگیرانه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا اتفاق افتاده خاطرنشان کرد: ترددهای مرزی به مرز صفر رسیده مگر در بخش‌های تجارت که آن هم با کنترل‌های کامل در جدار مرز داخل خاک کشورمان و با منفی شدن تست کرونای تجار و رانندگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است، تاکید کرد: در این چند روز اخیر مردم، اصناف و بازاریان همراهی کامل را داشته‌اند که با تداوم این همراهی‌ها و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی حجم بیماران سرپایی و انتشار  ویروس کرونا کاهش پیدا خواهد کرد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وضعیت قرمز کرونا سیستان و بلوچستان وضعیت قرمز کرونا کرونا هندی وضعیت کرونا سیستان و بلوچستان کرونا دلتا دلتا کرونا وضعیت بحرانی کرونا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سیستان و بلوچستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل