Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبین شورای ششم تهران در بیانیه‌ای با بیان اینکه در تلاش هستیم تا زمینه‌های تغییر ریل در شیوه مدیریت شهر به مدیریت جهادی را فراهم کنیم، اعلام کردند:شهرداری جهادی، انقلابی، پاکدست، متخصص و مدبر را برای تهران انتخاب می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منتخبین شورای ششم تهران بیانیه‌ای به مناسبت روز شهرداری و دهیاری اعلام کردندکه جزئیات آن به شرح ذیل است:

خدا را شاکریم که لطف پروردگار و محبت همشهریان عزیز نصیب ما شد تا فرصت خدمتگذاری به بهترین مردمان عصر را در ام القرای جهان اسلام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و به تبع آن انتخاب شهرداران و دهیاران از بارزترین جلوه‌های مردم سالاری، تمرکز زدایی، مشارکت مردم در تصمیمات و واگذاری امور به ایشان است که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتخاب شهرداران و دهیاران از سوی شورا‌ها به عنوان مدیران محلی منجر به تمرکز زدایی و توسعه همه جانبه شهر‌ها و روستا‌ها مطابق با نیاز‌های محلی و ایده‌های نخبگان خواهد شد که ضمن تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها، زمینه ساز آغاز گام‌های مثبتی در برقراری عدالت در ارائه خدمات است.

نامگذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداری و دهیاری به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی موید نقش، اهمیت وجایگاه فعالان این عرصه در تحقق زندگی بهتر برای شهروندان است.

تلاش‌های شبانه روزی که منجر به هویت بخشی به سیما و کالبد شهر و روستا، توسعه، استانداردسازی و ایمن‌سازی ابنیه و اماکن، صیانت و احیای بافت قدیم و پاسداشت میراث ارزشمند تاریخی، حفاظت از محیط زیست، توسعه فضای سبز، توسعه راه‌های ارتباطی، حمل و نقل عمومی و بنا‌های عمرانی و خدماتی منطبق با معماری ایرانی اسلامی و تسهیل کردن مسیر خدمت رسانی به مردم در بخش‌های مختلف می‌شود.

در ابتدا این روز را خدمت همکاران پرتلاش، عالم و با تجربه خود در شهرداری تهران تبریک عرض می‌کنیم و آرزو داریم که دست در دست هم و با همت و تلاش جهادی کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم و ضمن تغییر چهره شهر زمینه ساز توسعه همه جانبه و متوازن در عرصه‌های خدمت رسانی، خدمات شهری، عمرانی، شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی باشیم و حلاوت زندگی بهتر در پایتخت را با مشارکت دادن شهروندان علی الخصوص بانوان، جوانان و نخبگان در عرصه مدیریت شهری در کنار اعضای شورایاری محلات بچشیم.

خدمتگذاران شما در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از زمان اعلام نتایج انتخابات در تلاش هستند تا زمینه‌های تغییر ریل در شیوه مدیریت شهر به مدیریت جهادی را فراهم کنند علی الخصوص در تلاش هستند با برگزاری جلسات گوناگون با خبرگان و نخبگان ضمن دستیابی به شاخص‌ها و گزینه‌ها زمینه انتخاب شهرداری جهادی، انقلابی، پاکدست، متخصص و مدبر را فراهم کنند.

۱۴ تیرماه را یهانه میسازیم برای هم پیمانی با شما شهروندان فهیم و مهربان و همکاران عزیز و خدوم که در چهار سال پیش رو لحظه‌ای از مسیر خدمت گذاری و تلاش خارج نشده و از کوشش باز نایستیم تا شهری شاد، توسعه یافته، عاری از آسیب‌های اجتماعی و فقر داشته باشیم.

کوچه به کوچه این شهر مزین به نام بزرگ مردان و زنانی است که با اهدا جان خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند و نام آن‌ها دینی است بر ما تا شهری در خور نام‌های بزرگ این ستاره‌ها بسازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر مدیریت شهری اصولگرایان شهرداری تهران مدیریت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری