Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،محل شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ حادثه ۱۲ تیر سال ۶۷ در خلیج فارس گلباران شد.
معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بنیاد شهید کشور  در مراسم گلباران محل شهادت این شهدا گفت: بازخوانی این حادثه یادآور خبائث امریکایی است که از حقوق بشر دم می زند اما در واقع در تقابل با حقوق بشر و مردم جهان عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم علاوه بر حضور خانواده شهدای پرواز ۶۵۵ قشرهای مختلف مردم، معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بنیاد شهید کشور ، فرمانده سپاه امام سجاد در هرمزگان، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.
پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ با شلیک دو موشک از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی سرنشینان آن از جمله 66 کودک جان باختند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: 12 تیر شهادت شهدای پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت