Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- در هفتاد و سومین جلسه کمیته ستاد ملی مدیریت کرونا، بر اعمال مجدانه مقررات و اطلاع رسانی های موثر و هدفمند به عموم مردم، برای پیشگیری از سفرهای گسترده در عید قربان تاکید شد. هفتاد و سومین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با مسئولیت حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته و با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط در محل وزرات کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، روند مقابله با بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت و با احصاء ظرفیت‌های بسیار مؤثر موجود در کشور و استان، مقرر گردید که با فعال سازی همه ظرفیت‌های کشور، امکان تشدید بیماری در این استان، از بین برود.

در همین زمینه، وضعیت تأمین تخت‌های بیمارستانی لازم برای بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان در نشست امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، بررسی و آخرین گزارش مسئولان وزارت بهداشت، ناظر بر بسیج تمام امکانات و تجهیزات لازم برای تقویت بیمارستان‌های این استان مورد توجه قرار گرفت.

موضوع برنامه‌ها و مراسم عید قربان و احتمال موج جدید سفرها در این ارتباط، از دیگر محورهای مورد بررسی در نشست امروز کمیته بود و در این خصوص تاکید شد که با اعمال مجدانه مقررات و اطلاع رسانی‌های مؤثر و هدفمند به عموم مردم، از شکل‌گیری سفرهای گسترده در عید قربان، پیشگیری شود.

آخرین موضوع مورد طرح در جلسه امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بررسی طرح ساماندهی تردد از مرزهای زمینی و هوایی کشور با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا است که دستورالعملی در این خصوص به ستاد ملی کرونا ارجاع شده است و پس از بررسی‌های اولیه، ادامه بحث به جلسه آتی کمیته موکول شد.
 
مهر برچسب ها: تعطیلات عید قربان ، عید قربان ، سفر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تعطیلات عید قربان عید قربان سفر عید قربان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات