Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوداگرمرگ که به طور ماهرانه ای مخدرها را در تشک و خرما جاسازی کرده بود تا آنها را به انگلیس بفرستد در کمرگ محموله لو رفت.

شگردهای روبه جلوی قاچاقچیان مواد مخدر نیازمند آموزش های روبه جلوی متولیان این حوزه است، موضوعی که با توجه به کشفیات اخیر در گمرک های کشور نشان دهنده موفق عمل کردن پلیس در برابر مجرمان حرفه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روز گذشته سید روح ا... لطیفی، سخنگوی گمرک ایران گوشه ای از تلاش مذبوحانه قاچاقچیان مواد مخدر را این گونه تشریح کرد: در روزهای گذشته، خرمای حاوی تریاک ، اسفنج تشک آغشته به تریاک، جاسازی حشیش در سیم کشی کامیون، سلاح جنگی و ظروف نوشابه حاوی مواد مخدر، کفش و سبزی حاوی قرص روان گردان بخشی از کشفیات در گمرک بوده است. در یکی از پرونده ها یک محموله پستی خرما که بنا بود از طریق پست به مقصد انگلستان ارسال شود، با بررسی کارشناسان گمرک در بخش امانات پستی، ۲۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بین خرماها جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

کشف مخدر در تشک و خرما

به گزارش رکنا، همچنین کارشناسان در گمرک، با مشکوک شدن به محموله ابر تشک که بنا بود به کانادا ارسال شود متوجه شدند که این ابرها آغشته به تریاک است و 4کیلو و ۲۲۰ گرم ابر آغشته به تریاک نیز با صورتجلسه کشف در اختیار مقام ذی صلاح قرار گرفت. همچنین در 2محموله پستی دیگر به مقاصد انگلستان و استرالیا که به ترتیب کفش اسپرت و سبزی خشک شده بود ۲۳۷ عدد قرص دیانابول که در کف کفش جاسازی شده بود به همراه ۲ هزار عدد قرص متادون ۴۰ که در بین سبزی ها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

در ادامه نیز 2بسته حشیش به وزن ناخالص یک کیلو و ۵۰گرم، در کانال سیم کشی زیر کانتینر کامیون ترکیه ای از سوی مربیان سگ های موادیاب در گمرک بازرگان کشف شد. همچنین تعدادی سلاح جنگی به همراه فشنگ در مرز پرویزخان و کشف ۸ بطری یک ونیم لیتری حاوی تریاک از اتوبوس مسافربری از دیگر کشفیات پرسنل گمرک در روزهای اخیر بوده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی مواد مخدر تریاک حشیش اخبار حوادث مواد مخدر قاچاقچیان کشف مواد مخدر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت قتل بازیگر ایرانی سارا و نیکا ایران بورس تجاوز پایتخت عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجزه پاکسازی مغز با مصرف خاکشیر (فیلم) انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم) خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد