Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده انبار کالا در غرب پایتخت و اعزام ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای تخصصی و حامل تجهیزات تنفسی و بالابرها به محل حادثه خبر داد. - اخبار استانها -

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم استان تهران ، با اشاره به وقوع حریق گسترده انبار کالا در غرب پایتخت اظهار داشت: ساعت 18:56 عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده توسط شهروندان به سامانه 125 به سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بر اساس تعدد تماس‌ها و دود بسیار غلیظی که از فواصل دور قابل رؤیت بود، ستاد فرماندهی سازمان اقدام به اعزام نیرو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات تاکنون 6 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای تخصصی و حامل تجهیزات تنفسی و بالابرها به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی روستای لانیز هیچگونه خسارت جانی نداشتآتش سوزی در هتل ایران اهواز/نجات 15 مسافر هتل از میان دود و شعله های حریق ساختمان هتلآتش سوزی انبار الکل در اهواز مهار شد/12 آتش نشان راهی بیمارستان شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در ادامه گفت: محل آتش‌سوزی انبار بسیار بزرگی است که انواع کالاها از جمله لوازم‌خانگی و غیره در حجم زیاد در داخل و خارج از سوله‌ها چیده شده و هر سوله در حدود 700 متر مساحت دارد.

ملکی تصریح کرد: در حدود 4 سوله بزرگ دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله ور است، به گونه‌ای که سقف سوله‌ها تخریب شده است.

وی ادامه داد: آتش‌نشان‌ها از دقایق اولیه حضورشان از چندین جهت اقدام به عملیات اطفا کردند اما هنوز عملیات اطفا ادامه دارد و در حال حاضر شعله‌های آتش دیده می‌شود اما شعله زنی اولیه تا حدی انجام‌ شده و کماکان نیروها مشغول ادامه روند عملیات خاموش کردن آتش هستند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در مورد آمار مصدومان احتمالی نیز هنوز اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران