Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر قزوین در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شود - اخبار استانها -

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در 15 شهرستان، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان که دچار مشکل کم آبی هستند و در راستای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار‌های این مناطق محروم، تیم های هلال احمر استان قزوین امسال جهت کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و بحرانی استان خراسان جنوبی وارد عمل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق ارزیابی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده، تیم های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر قزوین در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شوند. 

آصفی ادامه داد: در زمینه درمان تیم های دندانپزشک، چشم پزشک، اپتومتریست، پزشک متخصص گوش، حلق، بینی و قلب، روانپزشک و پزشک عمومی و در زمینه زیستی، بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم تحریر، اسباب بازی، آب معدنی و آرد جهت پخت نان از اولویت های منطقه می‌باشد که امسال با فراخوان عمومی از همه مردم نوعدوست و همچنین هم استانی های سخاوتمند و نجیب دعوت می شود تا با اهدای کمک های خود همچون سال های گذشته به یاری هموطنان عزیز خود بشتابند.

طرح ویزیت رایگان هلال‌احمر در روستای "کولو" سراوان اجرا شد + تصاویرطرح ویزیت رایگان در محلات کم‌برخوردار رشت کلید خورد + فیلمطرح ویزیت رایگان بیماران با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین بیان کرد: هلال ‌احمر استان قزوین به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر از خدمات و مشارکت‌های داوطلبانه و نیکوکارانه مردم برای جذب کمک‌های مردمی برای طرح ملی نذر آب 4، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از طریق شماره حساب 5286868637 و شماره کارت 6104337360364572 به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان قزوین می‌کند که با توجه به اعلام عمومی این طرح، امیداریم تا این طرح نسبت به سه سال گذشته وسعت خدمات بیشتری داشته باشد.

وی یادآور شد: مردم نوع دوست استان قزوین همیشه پیشرو در اینگونه کارهای خیرخواهانه بوده و هستند و امیدواریم با مشارکت خیرین، داوطلبان و هم استانی های عزیز این حرکت، شکل منسجم تری به خود بگیرد و چتر مهربانی خیرین استان قزوین در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی نیز گسترانده شود.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احیای منابع زیرزمینی آب استانداری خراسان جنوبی استانداری قزوین احیای منابع زیرزمینی آب استانداری خراسان جنوبی استانداری قزوین استان خراسان جنوبی احمر استان قزوین هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد