Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در بین ۲ نیمه دیدار ذوب‌آهن و سایپا از خبرنگاران ورزشی به مناسبت فرا رسیدن روز ورزشی نویسان از سوی هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن تقدیر به عمل آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، در یکی از دیدارهای مهم و سرنوشت‌ساز لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا از ساعت 19:40 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* در بین 2 نیمه از خبرنگاران این دیدار به مناسبت فرا رسیدن روز ورزشی‌نویسان از سوی هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* باد نسبتاً شدیدی که در نیمه نخست این دیدار وزیدن گرفته بود و بر جریان این دیدار تأثیرگذار بود در نیمه دوم فروکش کرد تا کار برای ادامه کار مساعد شود.

* حسن اکلیلی هنرمند تئاتر و تلویزیون در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کرد.

* در دقیقه 75 این دیدار داور فرصت استراحت را برای بازیکنان 2 تیم در نظر گرفت.

ذوب‌آهن یک- سایپا یک/ محمدزاده ناجی ذوبی‌ها در 90+یکلیگ برتر فوتبال| فرار ذوب‌آهنِ 10 نفره از شکست مقابل سایپا در دقایق پایانیتساوی بدون گل ذوب‌آهن و سایپا در پایان نیمه نخست

* قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن که این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است از روی سکوها این دیدار حساس را دنبال می‌کرد.

* میلاد جهانی هافبک ذوب‌آهن که در نیمه نخست این دیدار تعویض شد نیز در اواخر نیمه دوم بر روی سکوهای ورزشگاه حاضر شد.

* مهدی رجب‌زاده بازیکن سابق ذوب‌آهن نیز برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* وحید محمدزاده مدافع ذوب‌آهن پس از گلزنی در این دیدار پیراهن خود را از تن درآورد و از داور کارت زرد گرفت.

* 5 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم این دیدار اعلام شد.

* پس از پایان بازی کادر فنی تیم ذوب‌آهن با کادر داوری این دیدار صحبت کردند.

* سراجی مدیرعامل سایپا پس از این دیدار با چهره‌ای غمگین در جایگاه ورزشگاه حضور داشت و تا دقایقی پس از بازی در ورزشگاه بود.

انتهای پیام/ 172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم