Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت:خدا را شاکریم توانستیم دو بازی بسیار خوب و با کسب ۶ امتیاز را به پایان برسانیم قطعا این امتیاز به ما کمک خواهد کرد .

او افزود:برای تیم صنعت نفت برنامه ریزی داریم که برای بازی های باقی مانده با حدالاکثر توانمان در بازی ها ظاهر شویم مطمئنا با توجه به شرایط تیم نساجی که در جدول وجود دارد فردا بازی جسورانه ای در برابر ما انجام خواهد داد که این بازی برای هر دو تیم مهم و حساس است و امتیاز آن در جدول تاثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:امیدوارم بازیکنان تیم صنعت نفت در برابر نساجی همچون دو بازی گذشته با هوش و تمرکز بازی کنند.

پور موسوی گفت:باشگاه صنعت نفت برای بازیکنان وقت تعیین کرده است ، هر کدام که تمایل به تمدید قرارداد با این باشگاه دارند می توانند اقدام کنند ضمن اینکه ما طی دو روز گذشته برنامه فصل آینده را اعلام کردیم و در هفته آینده به باشگاه ارائه خواهیم داد.

او افزود:اگر میخواهیم صنعت نفت قوی داشته باشیم باید با بازیکنان فعلی تیم تمدید قرارداد کنیم و شاکله اصلی  و مجموعه تیم را حفظ کنیم .

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات در مرداد ماه انجام می شد باید بلافاصله نقاط ضعفی که در نیم فصل داشتیم را جبران کنیم و در فصل نقل و انتقالات 6بازیکنی که مد نظرمان است را برای تقویت تیم جذب کنیم.

پور موسوی اضافه کرد: در بازی فردا محمد طیبی که تنها بازیکن خط دفاعی تیم صنعت نفت است حضور دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!