Web Analytics Made Easy - Statcounter

دن کوپر از این به بعد با رئال مادرید همکاری خواهد داشت. 

رئال مادرید، دن کوپر را به خدمت گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از ال چیرینگیتو، رئال مادرید با ثبت بیش از 60 مورد مصدومیت در فصل 21-2020، یکی از عجیب ترین فصل های یک تیم در دنیای ورزش را تجربه کرد. سران تیم مادریدی برای رفع این مشکل، ماه گذشته آنتونیو پینتوس را به عنوان مربی بدنساز به باشگاه برگرداند و این پایان کار نبود؛ ال چیرینگیتو خبر داده که رئال مادرید، دن کوپر را استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دن کوپر ریاست تیم پزشکی باشگاه دالاس کاوبویز (تیمی در NFL) را بر عهده دارد و بیش از 30 سال به عنوان پزشک در تیم های ورزشی مختلف فعالیت کرده است. دکتر کوپر بیش از 70 مقاله علمی منتشر کرده و تخصصش در مصدومیت های کتف و زانو است. 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی هوشنگ نصیرزاده در طرفداری: کی روش عزت و شان ایرانی را زیر سوال برد؛ آنکه خدمت بی منت کرد را دوست دارم! تولدت مبارک علی انصاریان عزیز؛ اولین تولد بعد از درگذشت واکنش امیرحسین صادقی به شکایت احمد مددی: ما بی غیرت شدیم که تو شدی مدیرعامل! دست رد دنی اینگز به بالاترین دستمزد تاریخ ساوتهمپتون با هدف بازی کردن در تیمی بزرگ تر بایرلورکوزن پیشنهادات دریافتی برای پاتریک شیک را بررسی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

لئون گورتسکا از اینکه تیمش در بازی رفت میزبان باشدژ کمی ناراضی است اما به نوعی کری خوانده و گفته اینکه قرار است در سانتیاگو برنابئو به دنبال صعود باشند، جذاب است.

گورتسکا در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مصاحبه با کیکر به سوالات مختلفی پاسخ داد.

قراردادت در سال 2026 به پایان می‌رسد. آیا با مکس ایبرل صحبت کرده‌ای؟

البته. اما این عمدتا به آینده من مربوط نمی‌شد. او فقط می‌خواست مطلع شود و نظرم را در مورد موضوعات خاصی پرسید. برای همه واضح است که من تا سال 2026 قرارداد دارم و در بایرن احساس راحتی می‌کنم.

اهمیت مربی جدید در تصمیم برای ادامه کار؟

البته مربی هم حرفی برای گفتن دارد. سؤال از بازیکنان یا در نظر گرفتن آنچه می‌خواهند انجام دهند، مشروع است. این طبیعی است.

فرم فعلی؟

احساس بسیار خوبی دارم. از نظر بدنی بسیار خوب و بسیار باثباتم. در واقع هرگز در حرفه‌ام این ثبات را احساس نکرده‌ام. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در زمین نشان دهم.

صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟

واقعاً قبل از بازی با آرسنال تحت فشار زیادی بودیم. چنین احساسی داشتم: خوب، در حال حاضر چیزی در اینجا اتفاق می‌افتد. بعد از بازی می توان گفت که یک چیز مثبت ظاهر شد. در آن زمان بود که می‌توانستید متوجه شوید تیم چه توانایی‌هایی دارد و ما می‌توانیم چه عملکردی داشته باشیم.

بازی با رئال مادرید؟

حیف است که اولین بازی را در خانه انجام می‌دهیم. اما صعود در برنابئو به نظرم خاص خواهد بود، هیچ شکی در این مورد ندارم. برای این کار باید تمام توان‌‌مان را به کار بگیریم، مطمئناً کار آسانی نخواهد بود. همه این‌ها به جزئیات کوچک بستگی دارد.

شانس دعوت به تیم ملی برای یورو؟

بسیار با انگیزه‌ام، می‌خواهم مانند اخیراً با بازی‌های درخشان همه را تحت تاثیر قرار دهم و هر نقشی که یولیان ناگلزمان برای من در نظر دارد را بازی می‌کنم. با هم می‌توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم، من به این اطمینان دارم.کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)