Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: نظارت بر تعطیلی بازار، استمرار فعالیت گشت های مشترک ستاد مقابله با کرونا و برخورد با اصناف متخلف با جدیت دنبال و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

به گزارش ایسنا صالحی در نشست مدیریت و مقابله با کرونا و در جمع اعضای ستاد، گفت: بیماری کرونای ناشی از ویروس دلتا با نوع قبلی متفاوت بوده و قدرت سرایت سریعتری دارد، بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و دوری از تجمعات باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شرایط استان بسیار بحرانی و رعایت پروتکل های بهداشتی کمتر از ۵۰درصد گزارش شده است.

وی افزود: این سویه کرونا متاسفانه از نظر بالینی شرایط وخیم تری ایجاد می کند و تعداد مبتلایان جنوب شرق کشور را به ۵برابر موج قبلی رسانده است.

فرماندار خاش ادامه داد: تشدید محدودیت های محیطی پیشگیری از کرونا در جهت صیانت از جان مردم در اولویت بوده و در استمرار مصوبه قبلی ستاد کرونای شهرستان براساس رنگبندی فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت آنهم صرفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هستند.

صالحی اظهار داشت: اجرای مصوبات ستاد کرونا الزامی و در صورت تخلف پلمب و به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد:برگزاری هر گونه اجتماع، مراسم عروسی و عزا ممنوع و با متخلفان امر برخورد خواهد شد و تردد در مبادی ورودی و خروجی از دیگر نقاط کشور و استان به شهرستان خاش ممنوع است.

وی تاکید کرد: نمازهای جمعه همچنان تعطیل بوده و تمامی رستورانها، کبابی ها؛ ساندویچ و فست فود؛ بستنی فقط بصورت بیرون بر با رعایت پروتکلهای بهداشتی مجاز به فعالیت میباشند.

فرماندار خاش گفت: تعطیلی کلیه تعمیرگاههای اتومبیل، لوازم یدکی، تعویض روغنی وآپاراتی ها از امروز دوشنبه چهاردهم تیرماه تاپایان هفته جاری اعلام می گردد.

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از همراهی متصدیان مشاغل گروه یک درخواست می‌گردد از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری و پروتکل های بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند و تقویت و تداوم اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در طرح شهید سلیمانی و اقناع عمومی و فرهنگ سازی در جهت مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون کرونا مورد توجه باشد.

صالحی ادامه داد: تلاش برای حفظ جان مردم همانند جهاد فی سبیل الله است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت، خبازیها و غیره گفت: تعطیلات کرونایی فرصتی برای دورهمی، مسافرت، خرید های دست جمعی و امثال آن نیست.

فرماندار خاش اظهار داشت: نظارت بر تعطیلی بازار، استمرار فعالیت گشت های مشترک ستاد مقابله با کرونا و برخورد با اصناف متخلف با جدیت دنبال و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در سیستان و بلوچستان استانی سیاسی پروتکل های بهداشتی فرماندار خاش رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صادقی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: بارش های نیمه شب جمعه و صبح ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرداری منطقه ۱۵ به آدرس بزرگراه بعثت نرسیده به میدان بسیج سبب شد یکی از منهولهای موجود در مسیر به واسطه  شدت بارش و حجم زیاد آب های بالادستی و نیز عدم کشش شبکه جمع آوری آب های سطحی دچار انسداد و گرفتگی شود.

وی ادامه داد: این امر سبب می شود عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام  شوند و کارگران اداره مسیل های منطقه جهت رفع گرفتگی داخل منهول فاضلاب شوند؛ اما  به طور ناگهانی، فشار آب سبب افتادن یکی از کارگران به داخل شبکه می شود و متأسفانه این فرد تا به امروز پیدا نشده، علی رغم اینکه آتش نشانی زحمات زیادی برای جستجو و پیدا کردن این فرد انجام داده است. 

احمد صادقی ادامه داد: من تشکر می کنم از زحمات مجموعه خدمات شهری در این چند روز ولی این زحمات سبب نمی شود که موارد و ضوابط ایمنی رعایت نشود. لایروبی مسیل ها به عنوان چک لیست عملیات به مناطق طی سال های قبل ابلاغ شده و اسناد لازم  به عنوان دستور العمل استقرار و نظام نگاهداشت مدیریت «اچ اس ای» در هر منطقه موجود است که با بررسی های به عمل آمده مشخص شده در این منطقه نیز این دستورالعمل موجود بوده است. از طرفی عدم انجام عملیات در حین بارندگی به دلیل شرایط نامساعد  اعم از  دبی بالای آب و عدم اطلاع از خطراتی که  در این شرایط وجود دارد از توصیه هایی است که در حوزه خدمات شهری باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه در حادثه منطقه ۱۵ این مورد رعایت نشده است. 

صادقی تاکید کرد: ذکر دو نکته در این حادثه حایز اهمیت است که امیدوارم مجموعه مدیریت شهری به آن توجه داشته باشد؛ نخست آنکه ساختار اچی اس ای در شهرداری تهران نیازمند تقویت است و یک شهر با جمعیتی بیش از  ۱۰ میلیون نفر صرفا با چند کارشناس در منطقه امکان نظارت بر سیستم ایمنی شهر را ندارد. لذا بایستی این سیستم تقویت و اگر بخش خصوصی صلاحیت دار باید در این بخش استفاده بشود. 

وی ادامه داد: نکته دوم که خیلی مهم است؛ موضوع بررسی عدم رعایت دستور العمل استقرار و نگهداشت نظام مدیریت اچ اس ای در  منطقه مذکور است که  در صورت رعایت نکردن این نظامات به طور حتم می بایست با  خاطیان چه عوامل پیمانکاران و چه مدیران برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟