Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوپاریزین مدعی شد رئال مادرید برای جایگزینی زیدان الدین زیدان با مائوریسیو پوچتینو مذاکره کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بلافاصله بعد از پایان فصل فوتبال باشگاهی در سراسر اروپا بود که شایعات در مورد آینده زین الدین زیدان به حقیقت پیوست و این سرمربی فرانسوی برای دومین بار از سمت هدایت رئال مادرید استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد عدم حمایت کافی از سوی باشگاه در طول فصل علت اصلی تمایل زیدان به جدایی از رئال مادرید بعد از حدود دو سال و نیم بود.

اما بعد از رفتن زیدان نام های فراوانی مانند آنتونیو کونته، مکس آلگری، مائوریسیو پوچتینو و ... بسیاری به عنوان جانشین او مطرح شد و در نهایت فلورنتینو پرز با کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به توافق رسید. اما به نظر می رسد تمایل این باشگاه به همکاری با پوچتینو جدی بوده و طرفین حتی مذاکراتی نیز در این خصوص داشته اند. اما در نهایت سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن تمایلی به فسخ قرارداد با باشگاه خود و انتقال به رئال مادرید نشان نداده و این پرونده بسته شده است.

بر کسی پوشیده نیست که فلورنتینو پرز علاقه زیادی به همکاری با مائوریسیو پوچتینو دارد و ممکن است این انتقال در آینده رخ بدهد. همچنین دنیل لووی، مالک باشگاه تاتنهام نیز برای بازگشت دوباره پوچه به لندن با او وارد مذاکره شده بود، اما این انتقال نیز نهایی نشد و در نهایت مائوریسیو پوچتینو ترجیح داد در پاری سن ژرمن باقی بماند. در نهایت رئال مادرید با کارلو آنچلوتی و تاتنهام با نونو اسپریتو برای فصل بعد به توافق دست یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان فوتبال مائوریسیو پوچتینو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!