Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در بازی سایپا با پیکان هم داور چهارم یک پنالتی برای سایپا گرفت، در این بازی هم داور چهارم یک اخراجی تقدیم سایپا کرد که با خیال راحت بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی فریدونی پس از تساوی ذوب آهن مقابل سایپا اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنم هر کجا جلال مرادی را می‌فرستند به عنوان ناظر پانزده نفر را هم بفرستند خود مرادی را کنترل کنند، به نظرم عامل اصلی تنش امروز وی بود که نمی‌داند کجا ورود کند و کجا ورود نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر VAR هم نمی‌خواهیم یک سری پرداخت‌های اضافه به داور چهارم بدهید کار VAR را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: جلال مرادی تمام سلیقه خود را می‌خواهد حاکم کند، وقتی مربی اخراج شده پشت فنس می‌تواند باشد، اینها جای مربی و بازیکن ذخیره را هم می‌خواهند مشخص کنند و در حد معمول فوتبال هم هرکس حرف می‌زد با اعتراض مرادی و ناظر فدراسیون مواجه می‌شد. داور وقتی خود کارت زرد را داده، داور خط هم به صحنه نزدیک تر بوده است، داور چهارم چرا نظر می‌دهد. در بازی سایپا با پیکان هم داور چهارم یک پنالتی برای سایپا گرفت، در این بازی هم داور چهارم یک اخراجی تقدیم سایپا کرد که با خیال راحت بازی کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: متأسفانه تحت تأثیر جو رسانه هستند، دیروز وقتی شب قبل از بازی حکم را دادند تعجب کردیم که ظاهراً برنامه از پیش تعیین شده بود.

فریدونی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه با این صحبت‌ها کمیته انضباطی شمارا می‌خواهد، تصریح کرد: در خدمتشان هستیم، می‌رویم و میاییم مشکلی ندارد. شکایت از داوری هم ما به جایی نمی‌رسد زیرا از اول فصل داریم شکایت می‌کنیم به جایی نرسیده است و هرچی می‌گوئیم فایده ندارد. نمی دانم مسئولیت کمیته داوران چیست و در فوتبال چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: فقط ما نیستیم بلکه خیلی از تیم‌ها از داوری ناراضی هستند، VAR هم نیست هر کاری بخواهند انجام می‌دهند و داور چهارم نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. هرکاری باید می‌کردیم، انجام دادیم ولی وقتی که هفته‌ها پایانی نزدیک می‌شود فشار عصبی روی کادر و بازیکنان زیاد می‌شود و این اتفاقات شرایط را بدتر می‌کند که امیدواریم بتوانیم در دیگر بازی‌ها نتیجه بگیریم اگر اجازه دهند.

کد خبر 505348

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مجتبی فریدونی تیم فوتبال سایپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان