Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی و اعضای کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سقز در نشست هم‌اندیشی با حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دغدغه‌های خود را بیان کردند.

جوانان در این نشست صمیمی که برای اولین بار با حضور این مقام استانی برگزار شد، خواستار اختصاص یارانه‌های هدفمند به روستاها، بازگشایی بازارچه سیف، تاسیس رشته‌های پیراپزشکی، ضرورت باور به جوانان در واگذاری مسوولیت‌های استانی، تخصیص آب به کشاورزان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان همچنین بر ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت و بازار، راه‌اندازی مجتمع عالی سلامت و دانشکده علوم و فنون، تاسیس موزه، مبارزه با فساد اداری، توجه به همه رشته‌های ورزشی در مدارس، رفع پدیده کولبری، تدبیر برای ارتقای امید به زندگی و واکاوی چالش‌های خودکشی توسط نهادهای علمی و مدنی شدند.

استفاده درست از ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، سد و رفع بیکاری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای بیمارستان تازه تاسیس شفا، تسریع در اتمام فرودگاه، جاده سقز - بوکان و بانه و زمینه‌سازی برای ازدواج آسان جوانان و اهتمام به ورزش بانوان از دیگر مواردی بود که جوانان سقزی در حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر آن تصریح کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم در این سفر یک روزه به سقز و در این جلسه با اشاره به اینکه جوانان سقزی جوانانی خوب، با شخصیت و دارای کمال هستند و با سخنان خود در این نشست این واقعیت را نشان دادند، بر پیگیری مطالبات آنان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بر تشکیل مجمع جوانان در تمام شهرستان‌های استان کردستان به منظور مطالبه‌گری و بررسی مشکلات تاکید کرد.

در این نشست که در سالن اجتماعات دکتر محمدفاضلی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، کامیل کریمیان، فرماندار سقز هم حضور داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان سپس از کانون‌های فرهنگی سطح شهر که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این کانون‌ها را بررسی کرد و از تلاش مربیان دلسوز در زمینه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی و کمک درسی تقدیر کرد.

وی در ادامه با حضور در شهرک صنعتی سقز از واحد نمونه تولید تیزچه بلوک تک‌نما که به صورت استاندارد فعالیت دارد و برای 50 نفر ایجاد شغل کرده است نیز بازدید کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی از سرمایه‌گذار این واحد تولیدی که تولیداتش به بسیاری از نقاط کشور هم ارسال می‌شود تقدیر کرد و این کار آنان را ستود.

وی در ادامه سفر به شهرستان سقز با حضور در تیپ 228 متحرک هجومی شهید ابراهیم ثابت سقز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و این تیپ، اقتدار ایران اسلامی را به برکت خون شهیدان دانست و از فرماندهان و پرسنل این تیپ در این شهرستان که همواره آماده دفاع از کیان اسلامی هستند تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان سپس در جمع تعدادی از روحانیان در سازمان تبلیغات اسلامی هم حاضر شد و با آنان در باره مسائل مختلف بحث و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان جوانان سقز نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود