Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@20:22:53 GMT

بیل در رئال مادرید می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۹۳۲۸

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید فصل پیش‌رو برای این تیم بازی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - گرث بیل که فصل اخیر به طور قرضی برای تاتنهام بازی کرد، به نظر می‌رسد در برنامه‌های کارلو آنچلوتی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار دارد. طبق گزارش «دیلی‌میل» انگلیس؛ این بازیکن ولزی فصل پیش‌رو در رئال مادرید خواهد ماند و آنچلوتی که اخیراً جانشین زیدان شد، برای فصل پیش‌رو روی او حساب باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل ۳۱ ساله که در تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله به تاتنهام بازگشت، قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد. اخیراً نشریه اسپانیایی «آاِس» مدعی شده بود؛ از آنجایی که جدایی هری کین از تاتنهام در پایان فصل جاری بسیار محتمل است، مدیران باشگاه تاتنهام تلاش خواهند کرد تا قرارداد گرث بیل را قطعی و این بال ولزی را حفظ کنند.

گرث ۳۱ ساله که در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید ملحق شد، با این تیم ۱۳ قهرمانی مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

او فصل اخیر آمار ۱۶ گل‌زده و سه پاس گل‌زده را در ۳۴ بازی از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: ایسکو گزینه مد نظر میلان برای جانشینی چالهان‌اوغلو

انتهای پیام/

برچسب ها: گرث بیل تاتنهام رئال مادرید کارلو آنچلوتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید گرث بیل تاتنهام رئال مادرید کارلو آنچلوتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در راه لیگ عربستان؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه پیش بینی کرد که امباپه به جای رئال مادرید راهی لیگ عربستان شود.

بیشتر بخوانید: بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا تاریخ‌سازی کرد

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد.

امباپه موافقت خود را با تمدید قرارداد با پاریسی ها اعلام نکرده است و به نظر می رسد که او خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می کند اما مارسل دسایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه نظر دیگری درباره آینده ام باپه دارد.

به نوشته بی ان اسپورت، دسایی گفت: ام باپه تابستان بازیکن آزاد خواهد شد. من نظر متفاوتی درباره آینده او دارم. به نظرم با حضور وینیسیوس و بلینگام رئال مادرید مقصد خوبی برای ام باپه نیست. به نظرم ام باپه آن بازیکنی که رئال می خواهد نخواهد شد.

او ادامه داد: احساس من این است که ام باپه راهی لیگ عربستان می شود. فوتبال به یک صنعت تبدیل شده است و شاید او برای یک فصل هم که شده راهی این لیگ شود. انتقال ام باپه به لیگ عربستان تنها به خاطر پول نخواهد بود. لیگ عربستان بسیار تغییر کرده و کاملا رقابتی شده است. هواداران ورزشگاه ها را پر می کنند و شبکه های بزرگ جهانی امتیاز پخش بازی های این لیگ را می خرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229874 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • امباپه در راه لیگ عربستان؟
  • ترکیب اصلی رئال-بایرن با سورپرایزهای توخل
  • فن‌نیستلروی: به شوق بازی در جام‌جهانی از رئال مادرید رفتم
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم