Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد مددی بامداد سه‌شنبه با اشاره به اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بدیهی است که توپ به پای قایدی برخورد نکرد و آفساید نبود اما کارشناسان هم برخلاف این موضوع نظر می‌دهند.

وی افزود: در تصاویر مشخص است که توپ به پای قایدی نخورده و گل ما در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که بعد از اینکه گل به ثمر می‌رسد کمک داور پرچم را بالا می‌برد. با توجه به این موضوع می‌شد پی برد که پیش از آن هیچ اتفاقی رخ نداده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: صددرصد کمک داور در آن صحنه اشتباه کرد. کارشناسان بهتر است کمی شجاعت به خرج بدهند و حق را بگویند.

وی با اشاره به اعتراض‌های باشگاه استقلال پیش از این دیدار خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از بازی هم عنوان کردیم این داور را به هیچ وجه برای این بازی مناسب نمی‌دانستیم. حتی در این زمینه نامه‌نگاری هم کردیم، ولی ثمری نداشت آن هم به این خاطر بود که پیش‌بینی این داوری ناعادلانه را می‌کردیم.

مددی تاکید کرد: می‌دانستیم استقلال ضرر می‌بیند و همینطور هم شد و دو امتیاز استقلال برابر آلومینیوم پایمال شد. بابت این شرایط متاسف هستم و این اوضاع را مناسب شأن داوری کشور نمی‌بینم. این مقدار اشتباهات داوری را طبیعی و سهوی نمی‌بینم. علیه هیچ تیم دیگری به اندازه استقلال اشتباه صورت نمی‌گیرد.

مددی تاکید کرد: به حال این داوری باید گریست. من نگرانم. در روز روشن گل سالم ما را آفساید اعلام می‌کنند. به نظر ما سیدعلی اصلاً برای استقلال خوب سوت نمی‌زند. شواهد زیادی وجود دارد که این داور مغرضانه برای استقلال سوت می‌زند. در بازی با آلومینیوم هم دیدید که چقدر علیه تیم ما قضاوت نادرست داشت.

وی گفت: استقلال فوتبال روانی از خود ارائه می‌دهد اما این سوت‌ها در روند بازی ما هم تاثیرگذار بود.

مددی تصریح کرد: تا این هفته  ۲۵ بازی در لیگ برگزار شده است که حداقل در ۱۲ بازی، حق استقلال ضایع شده است. ما مستندات را به کمیته داوران ارسال کردیم اما صدای مظلومیت استقلال شنیده نمی‌شود.

مدیرعامل استقلال گفت:  احساس می‌کنم داوران به راحتی حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به ضرر استقلال سوت می‌زنند. به نظرم وقتی داوران می‌بینند کمیته داوران هیچ برخوردی نمی‌کند، راحت به ضرر استقلال سوت می‌زنند. من ناراحتم که چرا به راحتی با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند. ما از همین الان نگرانی داوری دربی حذفی هستیم، چون در دو دربی گذشته هم قضاوت‌ها به ضرر ما بود و خطای واضح را روی قایدی نگرفتند و حق ما ضایع شد.

مدیرعامل استقلال در رابطه با شرایط مالی این تیم و صحبت‌های فرهاد مجیدی در این رابطه گفت: مشکلات مالی استقلال ریشه عمیقی در گذشته دارد. این مشکلات همیشه بوده، اما زودگذر است و ما در روزهای آینده این مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فردا یک بازی خیلی حساس داریم و دوست ندارم تیم وارد حاشیه شود. این مشکلات درون خانوادگی است و اجازه دهید درون خانواده مشکلات را حل کنیم. مشکلات استقلال ریشه در ۱۰ سال گذشته دارد و با اتفاقاتی که سال قبل افتاد، عمیق‌تر شد. سرمربی تیم هم حق دارد، ولی به زودی با تزریق منابع مالی این مشکلات حل خواهد شد. تمام تلاش ما این است که قبل از دربی پرداخت خوبی به بازیکنان داشته باشیم.

وی در واکنش به اختلاف‌نظرها در مورد میزان پرداختی بازیکنان استقلال، خاطر نشان کرد: کاملاً دریافتی بازیکنان مشخص است. بارها دوستان به باشگاه آمدند و هر کسی سؤالی داشته صورتحساب مالی در اختیارش قرار گرفته است. با کاپیتان تیم هم جلسه داشتیم و پرداختی‌ها اعلام شده است. الان هم اعلام می‌کنم هر بازیکنی ابهامی داشت به باشگاه بیاید تا صورتحساب را در اختیارش قرار دهیم.

مدیرعامل استقلال در مورد جریمه رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی توسط باشگاه استقلال تصریح کرد:‌ این جریمه برای گذشته بوده است. مظاهری یک حکم در گذشته داشته و براساس مقررات با او برخورد شده است. مساله اسماعیلی هم مربوط به گذشته بوده که در مورد آن هم صحبت شده است.

وی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی از جیبش به بازیکنان پاداش ۲۰ میلیونی پرداخت کرده است، گفت: اگر مجیدی گفته، به طور حتم این اتفاق رخ داده است. چون این منابع از باشگاه نبوده است ما نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم. من از بازکینان هم در این باره سوال کردم که گفتند این پاداش پرداخت شده است.

مدیرعامل استقلال در مورد انتصاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال تاکید کرد: ‌اعضای قبلی با نظر مجمع جدا و اعضای جدید هم با نظر مجمع اضافه شدند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت ادامه همکاری با شیخ دیاباته و هرویه میلیچ گفت: دیاباته و میلیچ از جمله نفراتی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و با توجه به قوانین،  منتظر نظر سرمربی برای تمدید قرارداد بازیکنان هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آلومینیوم اراک لیگ برتر فرشید اسماعیلی آلومینیوم اراک احمد مددی استقلال سید مهدی سید علی فرشید اسماعیلی لیگ برتر مدیرعامل استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود

سرمربی استقلال خوزستان گفت با توجه به اینکه تیمش هفته آینده در دیداری سرنوشت‌ساز مقابل نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند، بهتر بود علی اکرمی برای قضاوت دیدار شاگردانش با سپاهان انتخاب نمی‌شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: از باشگاه بززگ سپاهان بابت میهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری تشکر می‌کنم. در برخی از شهرها از ما دعوت نمی‌کردند که در نشست خبری شرکت کنیم!

وی در مورد تقابل با شاگردان ژوزه مورایس خاطرنشان کرد: دیدار با سپاهان یکی از بازی‌های مهم و حساس است؛ بیشتر برای ما که در انتهای جدول هستیم. با شناختی که از سپاهان داریم، می‌دانیم بازی بسیار سختی خواهد بود. سپاهان مقابل هواداران خودش یکی از تیم‌های قدرتمند ایران است. بازیکنان ما در بازی‌های بزرگ همیشه سربلند بوده‌اند. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با کسب امتیاز از این بازی بزرگ خارج شویم.

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اعتراض مدیران این باشگاه نسبت به انتخاب علی اکرمی برای قضاوت دیدار با سپاهان گفت: باشگاه نسبت به قضاوت‌های او در سال‌های گذشته معترض بود که من در آن زمان در استقلال خوزستان حضور نداشتم. اعتقاد دارم چیدمان داوری باید به شکلی باشد که شبهه ایجاد نکند و کمیته داوران با چینش خوب داوران می‌تواند داور خودش را حریم نگه دارد. وقتی نسبت به یک داور ذهنیت وجود دارد، بهتر است آن داور را برای آن بازی انتخاب نکنند.

پورموسوی با تمجید از داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان تصریح کرد: اکرمی از داوران خوب، باتجربه و الیت فوتبال ایران است. چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که قبل از مسابقه کسی به سراغ داور نرود. این مسئله هیچ ارتباطی به دیدار ما با سپاهان نداشت. برای اکرمی احترام قائل هستم. با این حال او شمالی است و با توجه به اینکه هفته آینده با نساجی بازی داریم، شاید ذهنیتی ایجاد شود. امیدوارم شبهه‌ای با قضاوت اکرمی به وجود نیاید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید

وی در مورد اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر احتمال رقم خوردن نتایج برخی دیدارها با اتفاقات خارج از زمین بیان کرد: همه ما اعتقاد داریم که باید نظارت‌ها بیشتر شود و اگر باید برخوردی با کسی صورت بگیرد، این اتفاق رخ بدهد. گاهی یا ما متوجه برخوردها نمی‌شویم، یا برخوردی انجام نمی‌شود. گفته می‌شود که سرمربیان باید در نشست‌های خبری قبل از مسابقه حضور داشته باشند. با این حال مربیان زیادی در این نشست‌ها شرکت نمی‌کنند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره غایبان تیمش برای دیدار با سپاهان عنوان کرد: همه بازیکنان را در اختیار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم