Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:59:25 GMT

هرگز این میوه‌ را با معده خالی نخورید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۹۵۳۸

متخصصان تعذیه می‌گویند انواع مختلفی از میوه‌ها وجود دارد که باید هنگام صبح از خوردن آن‌ها اجتناب شود. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، اکثر مردم تصور می‌کنند که همه میوه‌ها بی‌عیب هستند و می‌توانند به عنوان جایگزینی سالم برای صبحانه مصرف شوند؛ این یک اشتباه مشترک است که همه انجام می‌دهند؛ زیرا برخی از آن‌ها حاوی کالری اضافی هستند و نمی‌توان آن‌ها را با معده خالی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داریل گیوفر متخصص تغذیه آمریکایی توصیه می‌کند که از خوردن موز، سیب یا گلابی هنگام صبح و با معده خالی خودداری کنید.

این متخصص درباره مصرف موز به صورت ناشتا هشدار داد و گفت:  موز مقادیر زیادی قند در مقایسه با دیگر میوه‌ها مانند سیب و گلابی دارد و به تعبیری "بمب قند" توصیف می‌شود.

او توضیح داد: موز به سرعت انرژی بدن را تأمین می‌کند و منجر به افزایش سریع قند خون نیز می‌شود اما به سرعت دوباره کاهش می‌یابد. برای ورزشکارانی که به سرعت به انرژی احتیاج دارند، خوردن موز در صبح توصیه می‌شود.

کارشناسان سلامت معتقدند که پس از آن، فرد قبل از اینکه زمان ناهار فرا برسد، دوباره احساس گرسنگی می‌کند و گرسنگی با احساس خستگی همراه است، بنابراین خوردن موز برای پر کردن معده تا وعده ناهار مناسب نیست.

این متخصص تغذیه با تأکید بر اینکه موز مضر نیست، افزود: این میوه حاوی مواد مغذی مهم مانند ویتامین B ۶، پتاسیم و منیزیم است که بدن به آن نیاز دارد و این مواد لازم با خوردن موز همراه با سایر موارد مانند آجیل و ماست برای بدن مفید است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: معده خالی ، میوه ، صبح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معده خالی میوه صبح معده خالی خوردن موز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • دنیای بدون معلم، هرگز
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!