Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی افراد به شمار رود. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر تبدیل شود. به همین علت مردان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیتی خاص و کاملا منحصر به فرد، دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که به تازگی در یکی از ورزشگاه‌های فوتبال در آمریکا رخ داده صحنه‌ای مشابه را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید

سقوط مرگبار دختر و پسر جوان حین پیشنهاد ازدواج!

در این اتفاق جالب «حسنی داتسون» فوتبالیست آمریکایی در گوشه زمین و در مقابل چشمان تماشاگران به دختر مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج داد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این فوتبالیست روی زمین زانو زده و حلقه‌ای را که در دست گرفته در مقابل این دختر قرار می‌دهد. «پِترا ووکوویک» که انتشار چنین صحنه‌ای را نداشت در حالی که اشک شوق از چشمانش سرازیر شده و دو دستش را روی صورتش گرفته درخواست حسنی را برای ازدواج می‌پذیرد. 

این اتفاق جالب در هنگام مسابقه فوتبال بین تیم‌های مینه سوتا یونایتد و زلزله های سن خوزه در ورزشگاه آلیانز در لیگ برتر فوتبال آمریکا  رخ داد. گفتنی است؛ این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج کردن پیشنهاد ازدواج خواستگاری کردن پیشنهاد ازدواج مورد علاقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت