Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@20:46:19 GMT

حکم محرومیت کنعانی زادگان اعلام شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۹۷۱۶

حکم محرومیت کنعانی زادگان اعلام شد؟

فرارو: انتشار ویدیویی از محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع باشگاه پرسپولیس، که در آن از الفاظ ناشایستی خطاب به استقلالی‌ها استفاده می‌کند دردسرساز شده است. هواداران استقلال به شدت خواهان آن هستند که مسئولان کمیته اخلاق با این بازیکن برخورد کنند و از طرفی پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند اگر قرار به برخورد است چرا هنوز محرومیتی برای بازیکنان استقلال که هواداران خودی را در فرودگاه کتک زده اند صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، در این میان البته کنعانی زادگان هم صحبت کرده و گفته که با صداگذاری روی ویدیوی مربوطه به دنبال حاشیه سازی هستند وگرنه او به همه هواداران فوتبال احترام می‌گذارد. با وجود چنین توضیحی، اما او باید بعد از بازی با فولاد که قرار است امروز برگزار شود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود.

پرسپولیسی‌ها حالا نگران این هستند که نکند مدافع ثابت تیمشان با محرومیتی چندجلسه‌ای روبرو شود و دربی را از دست بدهد. پرسپولیس بعد از فولاد به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بعد هم باید در دربی جام حذفی با استقلال بازی کند. به گزارش فرارو، در رابطه با محرومیت کنعانی زادگان، اما به نظر نمی‌رسد چندان سنگین باشد. آنطور که از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد گویا کمیته اخلاق محرومیتی یک جلسه‌ای به همراه مبلغی به عنوان جریمه درنظر گرفته است.

اگر چنین شود یعنی کنعانی زادگان دیدار برابر آلومینیوم اراک را از دست می‌دهد، ولی در دربی می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کنعانی زادگان پرسپولیس استقلال کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

آبی‌های لندن در نبرد خانگی با رقیب همشهری خود به پیروزی دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم فوتبال چلسی میزبان رقیب همشهری خود تاتنهام بود و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

تروه چالوبا در دقیقه 24 و نیکولاس جکسون در دقیقه 72 گل‌‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های لندن موفق به کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شوند و با 51 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کنند.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

 

تاتنهام اما با قبول دهمین باختش در این فصل، با 60 امتیاز در رده پنجم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با شش امتیاز فاصله نسبت به تاتنهام در رده ششم قرار دارد و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد