Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:54:20 GMT

۲۳۴ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۹۸۱۲

۲۳۴ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرقی و جنوبی کشور و از مسیر استان یزد به تهران داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

وی پیشتر در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)  مرکز این استان  اعلام کرد که یزد  با کشف ۵۱ تن مواد مخدر سال گذشته در رده هفتم کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی فرد یادآور شد: در این رابطه یک هزار و ۴۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدردستگیر و ۱۷ باند توزیع  نیز متلاشی شد که از این باندها ۶ قبضه اسلحه کشف و  ۳۰۳ دستگاه خودرو توقیف و در سه ماهه اول امسال نیز ۱۹ تن مواد مخدر کشف شد که با ۴۷ درصد افزایش در مقایسه با سال ۹۹ رتبه پنجم کشور را در این زمینه کسب کرد.

وی اظهار کرد : سال ۹۹ حدود  ۱۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد که در سه ماه نخست امسال نیز با افزایش  ۴۰ درصد کشفیات  پنج میلیارد و  ۴۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان یزددر کریدورهای یادشده  تردد می‌کنند.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی مواد مخدر یزد کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی مواد مخدر یزد آسیب های اجتماعی مواد مخدر یزد کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان