Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فخرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این اعتبار از سوی راه و شهرسازی استان برای ساخت راه دسترسی، آب، برق، احداث مدرسه، مسجد، کلانتری و درمانگاه  راه و شهرسازی گلستان شهر به عنوان بزرگترین شهرک اقماری مسکن مهر هزینه شد.
وی اضافه کرد : در حال حاضر نیز راه و شهرسازی برای اجرا ی معابر فاز یک و ۲ گلستان شهر  با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دست اجرا دارد و با اجرای این طرح ها بخش زیادی از مشکلات زیرساختی در این شهرک رفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهارداشت : در شرایط فعلی با حمایت مالی دولت خدمات خوبی در این شهرک فراهم شد و سایر دستگاهها نیز باید به وظایف خود در این بخش مطابق با دستورالعمل مسکن مهر انجام دهند.
فخرانی در مورد گله ساکنان این شهرک پیرامون ضعف خدمات رسانی خاطرنشان کرد : به هر حال این شهرک در محدوده خدمات شهری قرار دارد و انتظار می رود تا  شهرداری نیز وظایف خود را در ارایه برخی خدمات به شهروندان ساکن در این منطقه عمل کند.
وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز برای تسریع در خدمات رسانی بهتر به شهروندان در این شهرک همانند گذشته طبق تفاهمنامه  دو جانبه به شهرداری در ارایه خدمات حمایت های مالی و زیرساختی را خواهد داشت، ولی شهرداری نیز باید به وظایف خود در خدمات دهی به مردم این منطقه به درستی عمل کند.

معاون راه و شهرسازی خراسان شمالی برخی اظهارنظر مدیران شهری در مورد عدم تحویل شهرک گلستان شهر به شهرداری گفت : واگذاری این شهرک به شهرداری بحث حاشیه ای است که صرفا خدمات رسانی به ساکنان این منطقه را با اختلال مواجه می کند و قرارگیری این شهرک در محدود شهری و صدور پروانه ساخت و ساز از سوی شهرداری به معنای قرارگیری  این منطقه در حوزه خدمات  شهری است.
فخرانی افزود : مدیریت گلستان شهر از لحاظ قانونی تمام و کمال در حوزه وظایف شهرداری بجنورد قرار دارد و راه و شهرسازی نیز برای کمک به این نهاد برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تامین زیرساخت و آماده سازی شهرک را در دست اجرا دارد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آماده سازی گلستان شهر به طور کامل خاتمه نیافت و شهرداری در این زمینه ۲۵ مورد نواقص و ایراد شناسایی کرد که با همکاری دو جانبه اصلاح این نواقص در دست اجراست.

گلستان شهر بجنورد  در ۵ کیلومتری شمال شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی بزرگترین مجموعه مسکن مهر  خراسان شمالی محسوب می شود که از ۲۴ هزار واحد مسکونی موسوم به مهر اجرایی در این استان بیش از ۵۰ درصد در این شهرک احداث و به متقاضیان واگذار شده است.
براساس آمار رسمی از ۲۴ هزار واحد مسکونی موسوم به مهر که در دولت گذشته کلنگ زنی شد، حدود ۵۰ درصد در دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل و به متقاضیان تحویل شد و حدود ۲ هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها بجنورد دولت یازدهم وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر خراسان شمالی گلستان دولت شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد دولت یازدهم وزارت راه و شهرسازی بجنورد دولت یازدهم وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر خراسان شمالی گلستان دولت شهرداری بجنورد راه و شهرسازی خراسان شمالی خدمات رسانی گلستان شهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور