Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:07:42 GMT

سپاه جهرم در بازسازی سی‌سخت مشارکت دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۹۸۵۳

سپاه جهرم در بازسازی سی‌سخت مشارکت دارد

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با فراهم‌آمدن شرایط پس از آواربرداری، اکنون زمینه ترمیم، ساخت و به‌سازی منازل مردم زلزله‌زده سی‌سخت فراهم آمده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم با اشاره به افتتاح حساب با نام "گروه جهادی بسیج سپاه جهرم" به شماره ۴۹۹۱ - ۱۰۱۳ - ۸۱۷۰ - ۶۲۷۳  بیان کرد:  از عموم مردم خیراندیش می‌خواهیم تا در این امر خداپسندانه مشارکت و کمک‌های نقدی خود را یا به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر سطح شهرستان تحویل یا به حساب مذکور واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مردمی که در روزهای اولیه وقوع زلزله سی‌سخت با اهدای کمک‌های خود مانند پتو، لباس، وسایل گرمایشی و... در کمک به مردم آن خطه شتافتند، بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج، از تمام کسانی که در زمینه‌های مختلف عمرانی و ساختمانی تخصص دارند برای همکاری در برنامه‌های بسیج سازندگی دعوت می‌کند.

زلزله منطقه سی‌سخت استان کهکیلویه و بویراحمد ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به وقوع پیوست که در این حادثه منازل برخی از مردم آن منطقه دچار آسیب‌های جدی شد.

جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازسازی و امنیت جهرم زلزله در سی سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازسازی و امنیت جهرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازسازی و امنیت جهرم زلزله در سی سخت سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است