Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@07:28:33 GMT

مسی می‌خواهد همچنان ستاره باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۹۹۱۴

مسی می‌خواهد همچنان ستاره باشد

عرفان حاج بابایی: لاپورتا اصلا دوست ندارد در روزهایی که مشغول بازسازی دوباره بارساست، ستاره بی رقیب تیمش را از دست بدهد. اما انگار خود مسی این روزها دغدغه مهمتری را دارد. مسی و هم بازی‌هایش این روزها درگیر بازی‌های کوپا آمه‌ریکا هستند و حالا با درخشش این بازیکن به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند. وقتی به عملکرد مسی تا اینجای کوپا نگاه می‌اندازیم، تازه معنای درخشش برای‌مان تعریف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتین تا اینجای کوپا ۱۰ گل را به ثمر رسانده که لئو روی هشت گل آن تاثیر مستقیم داشته است: ۴ گل و چهار پاس گل. آنهایی که بازی‌های تیم ملی آرژانتین را طی این سال‌ها دنبال کرده‌اند، به این نکته اذعان می‌کنند که مسی بیش از هر زمانی دیگر برای رسیدن به موفقیت در لباس آلبی سلسته مصمم است. از آن طرف این مساله هم کاملا مشهود است که آرژانتین زیر نظر اسکالونی، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. این تیم تاکنون فقط دو گل خورده و در کنار برزیل بهترین خط دفاعی را داشته است. از آن طرف، کلمبیایی به نیمه نهایی رسیده که که در کوپا امسال نوسان زیادی داشته است. این تیم با سه گل زده و چهار گل خورده به این مرحله رسیده و کار سختی مقابل آرژانتین آماده دارد.

بازی این دو تیم در بامداد چهارشنبه در واقع چهل و یکمین تقابل‌شان به حساب می‌آید. در ۴۰ دیدار قبلی کفه ترازو کامل به سمت آلبی سلسته سنگینی می‌کند و آنها ۲۳ پیروزی و ۹ شکست به دست آورده‌اند. آخرین تقابل این دو تیم همین چند ماه پیش و در مقدماتی جام جهانی بود که با تساوی ۲-۲ تمام شد. نکته عجیب در مورد عملکرد آرژانتین در بازی‌های کوپا این است که از آخرین قهرمانی آنها در این بازی‌ها حدود ۳۸ سال می‌گذرد که در سال ۱۹۹۳ توانست در فینال مکزیک را شکست دهد. آنها در تمام این سال‌ها چند بار به لمس جام هم نزدیک شده‌اند زیرا در این مدت چهار بار به فینال رسیدند اما در همه‌شان شکست خوردند.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)