Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد صالحی ، جانشین رییس پلیس راه گیلان در جلسه شورای ترافیک صومعه سرا با اشاره به روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های برون شهری این شهرستان گفت : پارسال ۴۶ نفر در تصادفات جاده‌ای برون‌شهری صومعه‌سرا جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال قبل از آن ۸ نفر کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : در سه ماهه گذشته نیز تصادفات منجر به فوت در جاده‌های برون شهری صومعه‌سرا ۷ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ۸۶ درصد فوتی‌های تصادفات برون شهری را موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می‌دهند گفت : استفاده نکردن موتورسواران از کلاه ایمنی ، کم عرض بودن جاده‌های روستایی و نبود شانه خاکی عامل اصلی این تصادفات منجر به مرگ است.

داود توفیقی ، معاون عمرانی فرماندار صومعه‌سرا نیز در این جلسه با تأکید بر نصب تابلو‌های راهنمایی رانندگی در جاده‌ها و نصب چراغ‌های روشنایی در مناطق حادثه خیز جاده‌های این شهرستان گفت: تا پایان همین هفته عملیات روکش آسفالت روستای لارسر به ضیابر و لالم به میان گسکر بخش ضیابر آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای برون شهری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران