Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل بازشماری 25 درصد صندوق‌های آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل به انجام رسید.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل 15 تیرماه در پایان بازشماری آرا در اردبیل اظهار کرد: بعد از چند روز بازشماری 25 درصد صندوق‌های انتخابات ششمین دوره شورای شهر اردبیل بالاخره نتایج نهایی اعلام شد تا بر همین اساس منتخبان مردم در شورای شهر اردبیل معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحیدی تصریح کرد: در سه مرحله این بازشماری انجام شد که در مرحله اول 10 درصد، مرحله دوم پنج درصد و مرحله سوم نیز 10 درصد آرای صندوق‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل بازشماری شد تا بر اساس اعتراض و شکایات تعدادی از کاندیداها این فرآیند با نظارت کامل هیئت نظارت، اجرایی و همچنین دادستان با رصد کامل به سرانجام برسد.

وی گفت: علاوه بر بازشماری صندوق‌های آرای شورای شهر اردبیل، در سایر شهرها نیز بازشماری آرا انجام خواهد شد که از صبح امروز در مشگین‌شهر این فرآیند آغاز شده است.

دبیرهیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل افزود: بعد از مشگین‌شهر در سایر شهرها این روند ادامه خواهد داشت تا ما بتوانیم به صورت جامع و کامل از آرای مردم صیانت کرده و جلوی تضییع حقوق کاندیداها و مردم را بگیریم.

توحیدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این فرآیند آنچه که برای اولین بار با تلاش هیئت نظارت انجام شد، استفاده از دوربین‌ها در زمان بازشماری آرا بود تا به صورت متقن و کنترلی بازشماری به انجام رسیده و اعتماد کاندیداها و عموم هموطنان را در فرآیند بازشماری شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: با اتمام بازشماری و تطبیق آرا صحت انتخابات شورای شهر اردبیل و تأیید آن انجام شده و به صورت رسمی منتخبان شورای شهر اردبیل و سایر شهرها از 16 مردادماه فعالیتشان را آغاز خواهند کرد.

توحیدی بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در هفته‌ جاری و یا هفته آینده مجموع بازشماری آرا در شهرهای مختلف به انجام برسد و نتیجه نهایی به اطلاع مردم از طریق فرمانداری‌ها اعلام شود.

به دنبال بازشماری آرا در انتخابات شورای شهر اردبیل ابراهیم صفری با 14 هزار و 260 رأی، یونس رونقی با 14 هزار و سه رأی، بهروز اسکندرپور با 13 هزار و 836 رأی، مینا نهامین با 12 هزار و 957 رأی، علیرضا غریبی با 12 هزار و 782 رأی، زهرا قدیمی با 12 هزار و 757 رأی، حبیب‌الله فتحی با 12 هزار و 379 رأی، سجاد محمدحسن‌پور با 11 هزار و 453 رأی، میر محمد سیدهاشمی با 11 هزار و 348 رأی، جواد انصاری با 10 هزار و 672 رأی و سلامت صفری با 10 هزار و 624 رأی به عنوان ترکیب 11 نفری شورای شهر اردبیل انتخاب شدند.

در این بازشماری بهزاد عباس‌زاده، ابراهیم علیپور، سید ناصر حسینی، رحیم آقازاده، اسفندیار هوشیار، زکی‌اله خوشبخت و حسن پورعلی به ترتیب به عنوان اعضای هفت نفره علی‌البدل شورای شهر اردبیل معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر استانی سیاسی انتخابات شورای شهر اردبیل بازشماری آرا 12 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسن محمدی ادیب گفت: در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از چهار بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شده است.

به گفته او، خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا واگذار می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج