Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@20:31:50 GMT

افزایش فعالیت پلیس با قطع برق

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۰۲۲۴

افزایش فعالیت پلیس با قطع برق

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی درباره خاموشی‌های اخیر پایتخت که موجب از کارافتادن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز شده است، گفت: خاموشی‌ها کار پلیس را به خصوص در حوزه ترافیکی و موضوعات مرتبط با آن بیشتر کرده است و ما بعضا از همکاران انتظامی برای کمک عوامل راهور به خصوص در تقاطع‌های مهم و پرتردد استفاده کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همزمان با قطع برق گفت: متاسفانه برای چراغ تقاطع ها فکری جدی نشده است و برق آن‌ها قطع می‌شود. این قطع برق مشکلاتی را به‌خصوص در حوزه ترافیک برای ما درست می‌کند بنابراین باعث شده است تا ما از ماموران انتظامی برای این موضوع کمک بگیریم.

رحیمی ادامه داد: در مورد جدا بودن منبع برق چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری نیز گفت‌وگو و تاکید کردیم که حتما فکری در این خصوص بکنند. حتی می‌توان از سیستم تامین برق با انرژی خورشیدی برای این چراغ‌ها استفاده یا آن‌ها را به سیستم برق اضطراری متصل کرد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه قطع برق در واقع زحمت پلیس را در بخش انضباط ترافیکی و موضوعات مختلف بیشتر کرده است، گفت: البته در بحث امنیتی مشکلی نداشتیم و پیش بینی کامل این موضوع را کرده بودیم اما در مجموع می‌توان گفت که با قطع برق تلاش و فعالیت پلیس هم در شب و هم در روز افزایش پیدا کرده است.

پربیننده ترین معلمان رسمی تا پایان۱۴۰۰ رتبه‌ بندی می‌ شوند وام بازنشستگان تامین اجتماعی + لینک ثبت نام جزییات تعطیلی دو هفته‌ ای اصناف تهران بازار تهران تعطیل شد سرانجام اعمال فوق العاده ویژه بـرای معلمان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی قطع برق چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید

به گزارش خبرنگار مهر به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جواد اوجی بعدازظهر روز گذشته، یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت در نشست هیئت دولت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده‌بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، گفت: با اقدام‌هایی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است که پارسال ۱۲ همت سودآوری داشته است.

وی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از روزانه ۸ میلیون لیتر در ابتدای دولت سیزدهم به روزانه ۱۵ میلیون لیتر، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده واحد هیدرو کراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم، تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدام‌های انجام‌شده، تنها در سال گذشته ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شد که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه افزوده می‌شود و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

کد خبر 6097892 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی در هرمزگان
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید