Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان تیته با غبله بر پرو راهی دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) در کشور برزیل، از ساعت 3:30 بامداد امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) تیم ملی فوتبال برزیل در ورزشگاه نیلتون سانتوس به مصاف پرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تیته در نهایت موفق شدند به لطف تک‌گل دقیقه 35 لوکاس پاکیتا به برتری یک بر صفر در این بازی برسد و راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شوند. برزیل برای هفتمین بار در 11 دوره اخیر کوپا آمه‌ریکا راهی دیدار فینال شد که پنج بار آن منجر به قهرمانی شده است.

شاگردان تیته حالا این فرصت را دارند تا در دیدار فینال با شکست رقیب خود از قهرمانی خود دفاع کنند. در حال حاضر هم تنها کلمبیا مانع تقابل نیمار و لیونل مسی در دیدار فینال این دوره کوپا آمه‌ریکاست.

کوپا آمه‌ریکا 2021| واکنش مسی به گل‌ زیبایش مقابل اکوادور

در دیگر دیدار از این مرحله از ساعت 5:30 صبح فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند تا برنده این دیدار حریف سلسائو در فینال شود.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی نیمار تیم ملی فوتبال برزیل کوپا آمه ریکا لیونل مسی نیمار تیم ملی فوتبال برزیل کوپا آمه ریکا کوپا آمه ریکا دیدار فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی