Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای فرهنگی استانداری با تاکید بر اینکه مستندسازی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: متاسفانه برخی فرمانداری‌ها در بحث مستندسازی اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی تا حدودی ضعیف عمل می‌کنند، باید مستندسازی برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در مناسبت‌های ملی و مذهبی جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بحث تجهیز نمازخانه ادارات و فرمانداری‌ها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، افزود: مدیران و فرمانداران درصدی از اعتبارات سال ۱۴۰۰ را با توجه به متراژ ساختمان برای تجهیز نمازخانه‌ها پیشنهاد دهند و تلاش می‌کنیم این اعتبار اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید

تعیین ۳۴ طرح اولویت‌دار پژوهشی در چهارمحال و بختیاری

محمدیان اضافه کرد: تصمیم‌گیری برای حل برخی از موضوعات و معضلات فرهنگی موجود در استان در حیطه اختیارات شورای فرهنگی استانداری استان نیست و این موضوعات باید در جلسات مرتبط مطرح و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

او در خصوص موضوعات و چالش‌های فرهنگی مرتبط با گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری، گفت: متاسفانه برخی از گردشگران به هنجار‌ها و سنت‌های بومی مردم استان احترام نمی‌گذارند، دستگاه‌های متولی باید با هنجارشکنان برخورد کنند.

محمدیان در ادامه با اشاره به اینکه تمامی افراد جامعه در قبال اعضای خانواده خود مسئول هستند، عنوان کرد: والدین باید از فرزندان خود در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محافظت کنند، همه افراد باید اشاعه‌دهنده اسلام ناب محمدی باشند.

او با اشاره به عملکرد شورای فرهنگی استانداری در سال ۹۹ گفت: منکر زحمات مسئولان قبلی نیستیم، اما برخی مباحث در این شورا مورد بی توجهی قرار گرفته بود، خوشبختانه رتبه شورای فرهنگی استانداری استان از ۲۸ در سال ۱۳۹۸ به رتبه دوم کشوری در سال ۱۳۹۹ ارتقا پیدا کرده است و این مسئله مرهون زحمات اعضای این شورا است.

محمدیان در پایان با تاکید بر اینکه مستندسازی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: متاسفانه برخی از فرمانداری‌ها در بحث مستندسازی اقدامات صورت گرفته تا حدودی ضعیف عمل می‌کنند، باید مستندسازی برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در مناسبت‌های ملی و مذهبی جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی تجهیز نمازخانه برنامه های فرهنگی اجرا شده شورای فرهنگی استانداری مستندسازی اقدامات فرمانداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم