Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر از جمله شهرهای ساحلی استان مازندران است که به لطف سواحل بکر و بی نظیر، مقصدی جذاب برای گردشگران و طبیعت گردان به شمار میرود. از آنجایی که نوشهر یکی از توریستی ترین شهرهای غربی استان مازندران به شمار می رود، ویلاها و اقامتگاه های بسیاری در این منطقه وجود دارد که به صورت روزانه اجاره داده می شوند اما این محبوبیت بالا باعث شده در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، اجاره ویلا در نوشهر به یکی از چالش های بزرگ گردشگران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال راهی برای رهایی از این چالش هستید و میخواهید بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه را انتخاب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

چرا نوشهر به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری شمال کشور تبدیل شده است؟

نوشهر شهری در فاصله 10 کیلومتری شرق چالوس است و یکی از دلایل محببویت منطقه در میان گردشگران، فاصله کم آن نسبت به سایر شهرهای ساحلی تا پایتخت است چراکه اکثر گردشگران نوشهر را پایتخت نشین ها تشکیل داده و همواره به لطف ترافیک های سنگین جاده چالوس، گردشگران دیگر در انتهای مسیر و با عبور از ترافیک های سنگین، چندان حوصله رانندگی را ندارند لذا نوشهر، به همین دلیل، مقصدی محبوب قلمداد می شود. همچنین در این منطقه، جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی بسیاری وجود دارد تا گردشگران با بازدید و گشت و گذار در میان آن ها، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

از طرفی، همانطور که میدانیم، نوشهر شهری ساحلی است و همواره به لطف جنگل های سرسبز و سواحل بکر، طبیعت گردان و گردشگرانی که علاقه مند به سواحل بکر و بی نظیر هستند را هم به سمت خود کشانده است.

اجاره ویلا در نوشهر و هر آنچه که باید بدانید

در نوشهر، برای هر بودجه و سلیقه ای اقامتگاه وجود دارد که به صورت روزانه اجاره داده می شود. از آنجایی که هزینه پرداخت شده برای اقامتگاه در میان گردشگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گردشگران به دنبال اقامتگاه هایی با قیمت ارزان و برخورداری از امکانات مطلوب هستند چراکه میخواهند بخش قابل توجهی از بودجه در نظر گرفته شده را صرف طبیعت گردی و گشت و گذار کنند لذا پیشنهاد ما، اجاره سوئیت در نوشهر و پیدا کردن بهترین اقامتگاه ارزان قیمت در بخش ساحلی یا جنگلی شهر است. در نظر داشته باشید علاوه بر سوئیت، گردشگران می توانند اجاره آپارتمان مبله در نوشهر را هم انتخاب کنند چراکه آپارتمان مبله های منطقه، از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و در بازه قیمتی سوئیت ها قرار دارند.

اجاره ویلا ساحلی در نوشهر

در اکثر شهرهای ساحلی استان مازندران، همواره نرخ اجاره روزانه ویلاهای ساحلی به دلیل محبوبیت بالای آن ها، بیشتر از اقامتگاه های واقع در بخش جنگلی است اما در نوشهر، برخلاف اکثر شهرهای ساحلی، منطقه جنگلی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده نرخ اجاره ویلا ساحلی در نوشهر ، به مراتب ارزان تر اقامتگاه های بخش جنگلی خواهد بود.

در بخش ساحلی نوشهر، تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها وجود دارد که شامل سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه و دو خوابه، ویلاهای عادی، ویلاهای استخردار و لوکس، آپارتمان های مبله و غیره هستند و در میان آن ها، نرخ اجاره ویلا استخردار به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها خواهد بود چراکه ویلاهای استخردار از تقاضای بیشتری برخوردار بوده و در کنار آن، از امکانات جذابی هم برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، استخرهای روباز و یا سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی در برخی از ویلاهای لوکس، سیستم های صوتی، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره می باشند.

اما در صورتیکه قصد اجاره آپارتمان مبله ساحلی در نوشهر را دارید همواره در نظر داشته باشید اکثر آپارتمان مبله های منطقه، در فاصله چند قدمی تا ساحل قرار دارند و گردشگران علاوه بر فاصله بسیار کمی که تا دریا خواهند داشت، از چشم انداز بی نظیر ساحل بکر و دیدنی نوشهر هم برخوردار خواهند شد.

اجاره ویلا جنگلی در نوشهر و نکاتی باید در نظر داشته باشید

محبوب ترین ویلاهای نوشهر در بخش جنگلی قرار دارند. در این منطقه با اینکه ویلاهای بسیاری وجود دارد اما ویلاهای استخردار و لوکس، در میان گردشگران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند چراکه گردشگران بسیاری می خواهند با اجاره ویلا استخردار در نوشهر ، قید بازدید و گشت و گذار در میان جاهای دیدنی نوشهر را زده و میخواهند در ویلاهای استخردار و لوکس جنگلی که چشم انداز بی نظیری از دشت ها و مناطق سرسبز اطراف را ارائه می دهند، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

در نظر داشته باشید در شهر نوشهر بخاطر شرایط آب و هوایی، اکثر ویلاهای استخردار دارای استخرهای سرپوشده هستند که در فصل زمستان و روزهای سرد سال، مجهز به استخرهای آبگرم می شوند.

لوکس ویلا، بهترین راه برای اجاره ویلا در نوشهر

راه های بسیاری برای اجاره ویلا در نوشهر وجود دارد اما با مراجعه به سایت لوکس ویلا یا تماس با کارشناسان سایت، گردشگران می توانند با دریافت مشاوره، بهترین ویلا در نوشهر متناسب با بودجه و سلیقه را انتخاب کنند و همچنین، لوکس ویلا بهترین قیمت ها را ارائه داده و با حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را تنها از طریق تماس با کارشناسان ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است در ایام کرونایی کشور، تمامی اقامتگاه هایی که از طریق سایت لوکس ویلا اجاره داده می شود پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی خواهند شد.

منبع: الف

کلیدواژه: نظر داشته باشید ساحلی در نوشهر آپارتمان مبله شهرهای ساحلی اقامتگاه ها لوکس ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین