Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: 31 تیر آخرین مهلت استفاده از بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان است.

 

به گزارش پول نیوز، مهرداد قریب افزود: با توجه به نامگذاری سال1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و در اجرای بند (ث) تبصره 5 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی دولتی و غیردولتی که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست بهمن ماه سال 1398 و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کنند مشمول این بخشنامه قرار می گیرند.

قریب اظهار داشت: کارفرمایان کارگاه‌های مذکور به‌منظور تعیین تکلیف بدهی‌هایی که لغایت اسفند ماه 1399 به مرحله قطعیت رسیده است برای برخورداری از این تسهیلات می‌بایست حداکثر لغایت 31‏‏/04‏‏/1400 نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir اقدام کنند.

وی گفت: به کارفرمایان محترم توصیه می شود برای سهولت کار، درخواست های خود را به روزهای پایانی مهلت اعلام شده موکول نکرده وطی ایام جاری اقدام کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی اشتغال حق بیمه پول نیوز کارفرمایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این همایش که بالغ بر ۱۸۰ نفر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری استان حضور داشتند، استاندار سمنان گفت: کارگران در خط مقدم تولید و جهاد اقتصادی هستند.
سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه سمنان جزء استان‌های با کمترین پرونده‌های قضایی میان کارگران و کارفرمایان است گفت: ایجاد اشتغال موجب افزایش امنیت، نشاط اجتماعی و پویایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: بمنظور حمایت از کارگران، باید تشکل‌های مستقل کارگری در استان ایجاد شود.
در این همایش از ۱۷ کارگر و گروه کار نمونه و ۲۶ کارگری که در حمایت از قانون جوانی جمعیت، فرزند زیر دو سال دارند تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳