Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه احتمالی قطعی برق و خاموشی‌های اصفهان در روز سه شنبه پانزدهم تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش ایمنا شرکت توزیع برق استان اصفهان، مناطقی را که امروز سه شنبه پانزدهم تیر ماه ۱۴۰۰ با قطعی احتمالی برق روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه قطعی برق شهرهای مختلف

برای دانلود جدول pdf قطعی برق مناطق اصفهان اینجا کلیک کنید

جدول برق اصفهان

برای دانلود جدول pdf قطعی برق اصفهان اینجا کلیک کنید قطعی برق در اصفهان

برنامه قطعی برق اصفهان

جدول خاموشی اصفهان

قطعی برق مناطق اصفهان

برق اصفهان

خاموشی برق اصفهان

قطع برق اصفهان

لیست قطعی برق اصفهان

جدول قطعی برق اصفهان ۱۴۰۰

بخوانید: خاموشی‌های سه شنبه پانزدهم تیر در ایران کد خبر 505324.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه قطعی برق اصفهان قطعی برق اصفهان جدول قطعی برق اصفهان دانلود pdf قطعی برق اصفهان اداره برق اصفهان برنامه خاموشی برق اصفهان خاموشی برق اصفهان جدول قطعی برق اصفهان 1400 قطعی برق در اصفهان قطع برق در اصفهان جدول خاموشی اصفهان قطعی برق امروز برنامه قطعی برق استان اصفهان شرکت توزیع برق استان اصفهان قطعی برق استان اصفهان کمبود برق استان اصفهان جدول خاموشی های اصفهان قطعی برق برنامه قطعی برق جدول قطعی برق خاموشی برق خاموشی برق صنعت برق انرژی برق جدول قطع برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قطعی برق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت