Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@12:37:00 GMT

جورجینیو می‌تواند نامزد توپ طلا باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۱۲۱۲

جورجینیو می‌تواند نامزد توپ طلا باشد

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، معتقد است اگر جورجینیو به همراه ایتالیا در یورو 2020 قهرمان شود، این بازیکن باید یکی از کاندیداهای دریافت توپ طلا شود.

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو پس از درخشش در ترکیب تیم چلسی، با تیم ایتالیا نیز در یورو 2020 عملکرد بسیار چشمگیری داشته است. او که در فصل گذشته با آبی های چلسی جام قهرمانی در چمپیونزلیگ را بالای سر برد، پس از اینکه به ایتالیا کمک کرد تا به نیمه نهایی یورو برسد، امیدوار است با لاجوردی پوشان آتزوری نیز بتواند عنوان قهرمانی در یورو 2020 را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیشاپیش بازی امشب ایتالیا برابر اسپانیا در مرحله نیمه نهایی، مربی سابق جورجینیو که هم در ناپولی و هم در چلسی برای مدتی هدایت او را بر عهده داشت از این هافبک برزیلی‌الاصل تمجید کرد.

 

 

ساری گفت: "اگر او قهرمانی در اروپا را ببرد، کاندیدای توپ طلا می شود. او یک بازیکن ارتقا یافته و تصفیه شده است و به همین دلیل همگان او را درک نمی کنند.

او کاری می کند که همه چیز به نظر آسان می رسد، این بزرگی و عظمت او را می رساند. وقتی من به چلسی رفتم، ما توانستیم او را از منچسترسیتی بگیریم.

در ابتدا درک کردن او سخت بود، برای هواداران و روزنامه نگارها هم، اما حالا می بینم که او قدر می بیند. او کاپیتان چلسی هم بود."

 

ساری برای نخستین بار از زمانی که هدایت لاتزیو را پذیرفت با رسانه ها صحبت کرد؛ او قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرده است تا جانشین سیمونه اینزاگی در المپیکو شود.

 

ساری در مصاحبه با اسپورت‌ایتالیا درباره یک سال تعطیلی خود و یک سالی که با یوونتوس گذراند صحبت کرد.

 

 

ساری گفت: "در این 332 روز بدون مصاحبه و حرف زدن، من در کنار خانواده ام بوده ام. من خیلی زیاد مطالعه کرده‌ام، بازی های زیادی را دیده ام و کلی مسابقات دوچرخه سواری را تماشا کرده‌ام که یکی از مواردی است که بیشتر از همه چیز دوست دارم.

من از خانواده ای می آیم که همه دوچرخه‌سوار بوده اند و این علاقه خانوادگی ما است. سال خیلی خاصی بوده است؛ چندان علاقه ای به بیرون رفتن نداشتم. این اوضاع باعث نشد که دلم بخواهد برگردم."

 

 

ساری توضیح داد که او تجربه سختی در مدیریت کریستیانو رونالدو در یوونتوس داشته و احساس می کند مردم بیشتر "روی بازیکنان و خیلی کم درباره تیم ها" تمرکز دارند.

 

ساری در این باره گفت: "مدیریت کردن رونالدو از همه جهات اصلا آسان نیست. او یک شرکت چند ملیتی است، منافع شخصی دارد که باید هم‌راستا با فوتبال باشند. علایق او فراتر از حد طبیعی است، فراتر از تیم یا باشگاه است. من یک مربی هستم، نه یک مدیر. رونالدو اما به هر حال در پایان سال این آمار و ارقام را برای تیم می آورد. اما در سال های اخیر من چیزهای زیادی در مورد بازیکنان و چیزهای  بسیار کمی درباره تیم ها می شنوم."

 

 

 

 

 

 

 

تیم ملی ایتالیا یورو 2020 مائوریتسیو ساری ( سرمربی ) چلسی جورجینیو یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا یورو 2020 مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی جورجینیو یوونتوس کریستیانو رونالدو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۰ - بایرلورکوزن ۲؛ ژابی پایتخت ایتالیا را فتح کرد
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • تصاویری از حرکت خوک ماده و توله ها در جنگل ساری
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر