Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:45:52 GMT

۳۵۰۰ سمن در سراسر کشور ثبت شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۱۲۸۶

۳۵۰۰ سمن در سراسر کشور ثبت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید تقی زاده صبح سه شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی، درباره حمایت‌های صورت گرفته از سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان، توضیح داد: تا پیش از سال ۹۲، مجموعاً ۸۳ سازمان مردم نهاد رسمی مشغول به فعالیت بودند اما امروز بالای سه هزار و ۵۰۰ سمن ثبت شده است

وی افزود: برای اولین بار و پس از ۵۰ سال، مصوبه لایحه شرح وظایف ورزش با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد که بر این اساس شورای عالی ورزش به ریاست رئیس جمهور و همچنین در سطح استان‌ها نیز شورای عالی ورزش به ریاست استانداران تشکیل و سیاستگذاری ورزش تمام دستگاه‌ها بر عهده ورزش و جوانان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی وزیر ورزش همچنین گفت: امیدواریم ورزشکاران و نمایندگان ما در مسابقات المپیک بتوانند پرچم ایران را بارها و بارها به اهتزاز درآورند همچنین باید گفت در مسابقات المپیک مجموعاً ۶۷ ورزشکار حضور دارند که به نسبت دوره گذشته سهمیه بیشتری است

تقی زاده درباره اولین سهمیه وزنه برداری بانوان در المپیک هم گفت: دختر وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی توانست سهمیه المپیک را برای کشور جذب کند اما تا روشن شدن وضعیت ایشان باید منتظر نظر پزشکان بود

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه اعتبارات ادارات کل ورزش و جوانان در سطح استان‌ها نمی‌تواند به موج آفرینی منجر شود، باید در ساختار آن تغییر ایجاد کرد.، گفت: امور جوانان، صرفاً بحث ورزش آنان نیست، بلکه انگیزه‌ها، مشکلات، تنگناها و … را نیز شامل می‌شود و لذا لازم است تا حاکمیت فکر جدی به وضعیت بخش جوانان در کشور نماید و از آن به صورت قوی‌تر حمایت کند.

علیرضا آشناگر با بیان اینکه رکود در ورزش استان دیده می‌شود و لازم است تا توجه جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان به این امر به انجام رسد و در این راستا برای اعتلای ورزش در استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد مشروط به برنامه‌ریزی ورزش و جوانان، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی ادارات استان در توسعه‌ی ورزش بلامانع است، تاکید داشت: لازم است تا وزارت ورزش و جوانان و این اداره کل نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه‌های ورزشی در شرق استان اهتمام بیشتری کند.‌

به گزارش مهر، تقی زاده برای معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان به سمنان سفر کرده است.

کد خبر 5251594

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر جمشید تقی زاده وزارت ورزش و جوانان شورای عالی ورزش سمنان استانداری سمنان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل مجلس شورای اسلامی اراک اقامه نماز جمعه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید