Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:19:02 GMT

شهید انصاری اسوه فرهنگ خدمت خالصانه به مردم است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۱۷۳۱

شهید انصاری اسوه فرهنگ خدمت خالصانه به مردم است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، شهید انصاری را نه فقط الگوی مردم و خدمتگزاران آنان، بلکه اسوه ای برای جامعه در مسیر انتقال فرهنگ خالصانه به مردم و ایثار و مقاومت در شرایط سخت و مشکلات به نسل امروز دانست.

ارسلان زارع در مراسم گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی، استاندار اسبق گیلان و معاون عمرانی وی که در خیابان لاکانی رشت برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم شهیدان، نشان از پایبندی و علاقمندی وافر مردم فهیم و ولایتمدار این خطه به شهدا و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهیدانی همچون انصاری و نورانی که قلبشان مالامال از عشق به میهن، دین باوری، خدمت به مردم، پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان‌های انقلاب و امام شهیدان بود، همواره برای مردم عزیز هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان به ضرورت بازخوانی فلسفه مانایی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های موثر در ماندگاری این فرهنگ، خدمت خالصانه به مردم در کنار سجایای اخلاقی، کرامت انسانی، تواضع و احترام به مردم بوده است.

زارع، شهید انصاری را نه فقط الگوی مردم و خدمتگزاران آنان، بلکه اسوه ای برای جامعه در مسیر انتقال فرهنگ خدمت خالصانه به مردم و ایثار و مقاومت در شرایط سخت و مشکلات به نسل امروز دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات فرهنگی و تولید محتواهای مناسب همچون کتاب، فیلم، کلیپ و مقالات در طول سال و نه فقط در سالگرد این شهیدان توسط دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، شاهد بازشناسی ابعاد ناشناخته علمی، اجرایی و اخلاقی شخصیت‌های بزرگی همچون انصاری و نورانی برای نسل جوان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علی انصاری خالصانه به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید