Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرصت ارائه درخواست و تحویل مدارک لازم برای شرکت‌های متقاضی واردات کاغذ مورد نیاز مطبوعات کشور تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

خبرگزاری میزان - معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیشتر و طی اطلاعیه‌ای درخصوص تامین کاغذ مورد نیاز مطبوعات کشور در سال ۱۴۰۰، از شرکت‌های معتبر واردکننده‌ی کاغذ خواسته بود که درخواست خود را به‌همراه پروفرمای واردات کاغذ و سوابق مالی و حقوقی به دبیرخانه این معاونت ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

بر این اساس، شرکت‌های متقاضی وارد کننده کاغذ مطبوعات تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند درخواست خود را به همراه پروفرمای واردات کاغذ، سوابق حقوقی (شامل: اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات مربوط به هیات مدیره و صاحبان امضاء مجاز، نشانی شرکت)، گردش مالی دو سال اخیر و سوابق تجربی شرکت را در پاکت سربسته ممهور به مهر شرکت به دبیرخانه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان هشتم شماره ۱۵ و ۱۷ ساختمان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی طبقه اول ارسال نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات کاغذ مطبوعات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات کاغذ مطبوعات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی واردات کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، سید عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران و سایر اعضای ستاد در استانداری تهران برگزار شد، با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه تهران در خصوص اطلاع رسانی‌های حوزه انتخابات، این اقدام را مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: سه برنامه «سلام تهران»، «تهران ۲۰» و «صف اول» به صورت اختصاصی به برگزاری انتخابات پرداختند و با این اقدام گام مؤثری در جهت اطلاع رسانی به مردم برداشت شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از توزیع کارت تردد مخصوص خبرنگاران، جهت پوشش رسانه‌ای انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پس از احصای اسامی خبرنگاران، کارت‌های تردد تهیه شده و از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

صائبی بر ضرورت تداوم اطلاع رسانی در حوزه اقدامات ستاد انتخابات از طریق فضای مجازی و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی تاکید کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 6099959

دیگر خبرها

  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام