Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیه‌ای به انتقاد از مسائل داوری و همچنین ناظر مسابقه مقابل تیم سایپا پرداخت.

در این بیانیه آمده است:

” آیا ناکارآمدی مسئولین کمیته داوران این وضع را رقم زده یا مسائلی دیگر بانی این اتفاقات است؟ خدا داند. داور در مسابقه با تیم  تراکتور هم ، سر ذوب آهن را برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباهی فاحش یا عمدی (که آن را هم خدا داند) تا این شائبه را ایجاد کند که گویی فشارهایی برای رغم خوردن تصمیماتی خارج از زمین در حال اعمال است. فکر می‌کردیم با تغییرات در فدراسیون فوتبال شاید اوضاع داوری کمی سر و سامان بگیرد اما سالی که نکوست از بهارش پیداست. اگر این بهار فدراسیون نشینان است خدا بخیر کند.

احتمالا در چندسال آینده بسیاری از تیم‌هایی که فقط به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند از لیگ پا پس خواهند کشید تا حداقل سرمایه‌های انسانی و مالی خود را حفظ کنند و در زمستان نادآوری‌ها اسیر نگردند. براستی اگر این دیدار به جای سه ناظر یک ناظر داشت چه می‌شد؟ داور وسط در حال ادامه مسابقه است که از بیرون زمین بعد از مشورت‌های خاص، برایش تصمیم می‌گیرند.به راستی آقای ناظر، ناظر مسابقه بود یا ناظر تیم ذوب آهن؟!

بماند که همه عوامل داخل و بیرون زمین علیه ذوب آهن بودند اما نکته جالب این دیدار ناظری بود که خود نیاز به ناظر داشت و بیش از همه خود به داخل زمین و بازیکنان فشارروانی وارد می‌کرد. چند ماه قبل هم گفته بودیم که بهتر است ناظرِ ناظر هم داشته باشیم. یادتان هست؟ گفته بودیم که داوری‌های مسابقات ما باید الگوی کشورهای اروپایی باشد. چون گوش شنوایی نیست، تصمیم داریم خودمان نسخه‌های این داوری‌ها را به اروپا ترانسفر کنیم. مطمئنا فروش آن درآمد بالایی خواهد داشت. البته نه به عنوان الگوی داوری، بلکه به عنوان طنز تلخ ناداوری.”

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت