Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  سی ان ان، براساس اطلاعات گردآوری شده توسط آرشیو خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا، دست کم ۱۵۰ نفر در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در بیش از ۴۰۰ مورد تیراندازی در سراسر آمریکا در تعطیلات چهارم ژوئیه کشته شده اند.

این اطلاعات که شامل تعداد حوادث و قربانیان این خشونت‌ها در بازه زمانی ۷۲ ساعته از جمعه تا یکشنبه است همچنان در حال تکمیل است و به روز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره پلیس نیویورک اعلام کرد خشونت‌های مسلحانه در نیویورک به سطح بی سابقه‌ای نسبت به چند سال اخیر رسیده است، ۲۱ مورد تیراندازی در نیویورک در این مدت گزارش شده که در نتیجه آن ۲۶ نفر کشته یا زخمی شدند. سال گذشته همین موقع ۳۰ نفر بر اثر ۲۵ مورد تیراندازی در نیویورک کشته یا زخمی شدند.

نیویورک سیتی در چهارم ژوئیه ۱۲ مورد تیراندازی را تجربه کرد که در نتیجه آن ۱۳ نفر کشته یا زخمی شدند. خشونت‌های مسلحانه در نیویورک طی امسال تا به الان نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تقریبا ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. ۷۶۷ مورد تیراندازی و ۸۸۵ قربانی از ابتدای امسال تاکنون در نیویورک به ثبت رسیده است.

اداره پلیس شیکاگو نیز اعلام کرد ۸۳ نفر در تیراندازی‌های جمعه تا دوشنبه این هفته در شیکاگو هدف گرفته شدند که ۱۴ نفر از آن‌ها جان باختند. دو دختر ۵ و ۶ ساله از جمله قربانیان این تیراندازی‌ها بودند.

پلیس شیکاگو اعلام کرد بدنبال مداخله پلیس برای متفرق کردن جمعیتی چند هزار نفری در شیکاگو، یک نفر اقدام به تیراندازی به سمت نیرو‌های پلیس کرد که در نتیجه آن دو افسر پلیس زخمی شدند. ۶۰ نفر در این حادثه بازداشت شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا روز استقلال آمریکا خشونت مسلحانه مورد تیراندازی زخمی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، پلیس آمریکا در یورش به تحصن ضدصهیونیستی دانشگاه کلمبیای نیویورک در بامداد چهارشنبه به وقت تهران، بیش از یکصد دانشجو را دستگیر کرد.
در دانشگاه‌های دیگر آمریکا از جمله دانشگاه‌های کارولینای شمالی، فلوریدا و نیومکزیکو هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان در حمایت از مردم غزه و در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، با مداخله و خشونت پلیس روبرو و در مجموع به دستگیر ۴۷ دانشجو منجر شد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنش به سرکوب و خشونت بیش از حد پلیس امریکا نسبت به اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان این کشور، باصدور بیانیه‌ای صمن ابراز نگرانی شدید، از دولت امریکا خواست که در مواجهه با اعتراضات مسالمت آمیز تبعیض آمیز رفتار نکند...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

دانشجویان

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند