Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: احتمال اولیه درباره علت آتش سوزی در حاشیه جاده قدیم کرج، قطعی مکرر برق است، اما باید بررسی‌های دقیق صورت بگیرد.

 

به گزارش پول نیوز، محمد علی افتخاری درباره جزئیات حادثه آتش سوزی افزود: حوالی ساعت ۱۹ روز دوشنبه این آتش سوزی رخ داد و به سرعت، آتش نشانان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افتخاری گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امین اموال دولت است و وظیفه جمع آوری و فروش اموال را دارد.

وی افزود: ۳ انبار دچار آتش سوزی شد، اما از سرایت آتش به انبارهای دیگر جلوگیری کردیم. مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عنوان کرد: در این انبارها مواد پتروشیمی نگهداری نمی‌شود و برخی مواد شیمیایی وجود دارد که طبق ضابطه خاص در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد.

افتخاری افزود: اقدام‌های خوبی در ۵ ماهه اخیر صورت گرفته است از جمله تعیین تکلیف به موقع اموال که در تخلیه انبارها تأثیر داشته بخوبی صورت گرفته و مواردی که حساسیت زا بوده خیلی سریع تعیین تکلیف شده است البته ما وظیفه نگهداری آن را داشتیم.

وی ادامه داد: اعلام جزئیات دسته کالاهای انبارها طی ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

 

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان اموال تملیکی آتش سوزی قطعی برق پول نیوز اموال دولت جمع آوری و فروش اموال اموال تملیکی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان