Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی فریدونی در باره اینکه با توجه به فرار ذوب آهن از شکست در دیدار شب گذشته مقابل سایپا آیا این تیم ۱۰ نفره می‌توانست در این مسابقه برنده شود، اظهار داشت: اگر این اتفاق نمی‌افتد صد درصد می‌توانستیم برنده شویم. با وجود ۱۰ نفره بودن اغلب جریان بازی را در اختیار داشته و موقعیت‌های خلی خوبی هم خلق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در دقیقه ۱۲ افتاد از لحاظ روحی و روانی و شرایط محیطی ورزشگاه تیم ما را بهم ریخت و تأثیر بدی روی بازی گذاشت.

وی در مورد اتفاقی که برای شهاب گردان رخ داد و البته درگیری وی با داور چهارم، عنوان کرد: اتفاقی که افتاد خیلی غیر عادی و غیرمعمولی بود. علی صفایی به صحنه نزدیک بود و کمک داور هم به دلیل حضور روی خط آفساید، دید خوبی روی این صحنه داشت. صفایی از داوران مطرحی است که اکنون هم در لیگ بازی‌ها را خوب سوت می‌زند. خودش تشخیص داد به گردان کارت زرد بدهد، اما داور چهارم وی را به کنار زمین صدا زد و گفت رنگ کارت را عوض کن و کارت قرمز بده. به هر حال این موضوع سبب حساسیت شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: اگر خود صفایی کارت قرمز را از جیبش درمی‌آورد، این همه تنش به وجود نمی‌آمد. گردان تحت تأثیر شرایط بازی و فشاری که در هفته‌های آخر روی تیم است عصبانی شد. کارش قشنگ نبود و هیچ کس این کار را تایید نمی‌کند، اما تیم ما را از لحاظ روحی و روانی به شرایطی برده بودند که عصبانی شد.

فریدونی درباره ضربه بدی که حرکت گردان به تیم ذوب آهن در این شرایط سخت می‌زند، افزود: تیم ما شرایط حساسی دارد و باید بچه‌ها خیلی بیشتر مراقبت کرده و گردان هم مواظب بود تا چنین کاری انجام ندهد، اما در هفته قبل و بازی با تراکتور هم چنین کاری انجام دادند. داوری که در طول لیگ فقط دو بار سوت زده و در سایر مسابقات داور پشت دروازه بوده، برای بازی ما انتخاب کردند. وی یک پنالتی برای تراکتور گرفت و سایر دقایق هم دیدید بچه‌های ما چقدر خوب بودند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران: در بازی با سایپا هم چنین مسأله‌ای پیش آمد. هر کس و شخصی تاب و توان و آستانه تحملی دارد و جایی آستانه تحملش تمام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)