Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- شاخص کل بورس تهران امروز هم کار خود را با جهش قابل توجه ۲۵ هزار واحدی آغاز کرده است. این اتفاق تنها در یک ساعت ابتدای بازار افتاده و اغلب نماد‌های شاخص‌ساز به صف خرید رسیده‌اند. احتمالا امروز باید شاهد رکوردشکنی افزایش روزانه شاخص بورس در سال ۱۴۰۰ باشیم. تا اینجای کار شاخص کل ۱.۹۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ درصد رشد کرده و نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شستا، پارسان، وغدیر و شپنا بیشترین تاثیر را در ثبت این جهش داشته‌اند و باعث شده‌اند شاخص به محدوده یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحدی برسد.

افزایش قیمت سهام در ۸۰ درصد نماد‌ها

به گزارش فرارو، در ساعات ابتدایی معاملات امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ از بین ۲۹۶ نماد معامله شده در بورس حدود ۲۳۵ نماد با افزایش قیمت سهام مواجه شده‌اند و تنها ۶۱ نماد در مسیر صعودی شاخص کل همراهی نمی‌کنند. موضوعی که نشان می‌دهد امروز شاهد افزایش قیمت قیمت سهام در حدود ۸۰ درصد نماد‌ها هستیم. در بازار فرابورس هم از بین ۲۱۴ نماد معامله شده، ۱۲۳ نماد روند صعودی در پیش دارند و ۹۱ نماد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند.

نقشه بازار در ابتدای معاملات روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)

سهامداران دوباره به نمادهای شاخص‌ساز روی خوش نشان دادند. با وجود خبر مثبتی که شستا روز گذشته منتشر کرد، قابل پیش‌بینی بود که امروز شاهد بازاری صعودی باشیم، اما جهش اینچنینی تنها با بازگشت اعتماد به بورس امکان‌پذیر است. امروز اغلب نمادهای گروه شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و نه‌تنها شستا به صف خرید رسیده‌اند و سبزترین گروه بازار را تشکیل داده‌اند. لیدرهای فلزی بعد از مدت‌ها دل سهامدارانشان را شاد کرده‌اند و شاهد افزایش چهار درصدی قیمت سهام فولاد و فملی هستیم. نمادهای کوچک فلزی هم شرایط خوبی دارند و برای کویر، فجر، فولاژ، فباهنر و کاوه صف خرید تشکیل شده است. در گروه محصولات شیمیایی فارس بعد از مدت‌ها به رنگ سبز درآمده و شاهد تشکیل صف خرید است. پارسان، شفارس، قرن، شیران و پترول از دیگر نمادهای شیمیایی هستند که افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه می‌کنند. سرمایه‌گذاری‌ها، سیمانی‌ها، فرآورده‌های نفتی، هتل و رستوران، خدمات فنی مهندسی، استخراج زغالسنگ، ساخت محصولات فلزی، نیروگاه‌ها و محصولات کاغذی از دیگر گروه‌های سبزرنگ بازار امروز هستند. همچنین از معدود نمادهایی که با حجم معاملات بالا کاهش قیمت پیدا کرده‌اند، می‌توان به وجامی، کرمان، ثغرب، برکت، کاما، فرابورس و غپاذر اشاره کرد.

این گزارش به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: فرارو

کلیدواژه: راهنمای خرید سهام بورس افزایش قیمت قیمت سهام صف خرید نماد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی در بازار سرمایه

بازار بورس امروز به نوعی درجا زد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش تنها ۶۵۲ واحد به رقم دو میلیون و۳۰۴ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، بازار سرمایه در اولین روز هفته ثبات نسبی داشت. امروز (شنبه) شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۶۵۲ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحد رسید تا بازار سرمایه به روند کج‌دار و مریز هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

شاخص هم‌وزن نیز ۱۳۹۵ واحد رشد کرد و در عدد ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۶۹ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۵۵۹۱ میلیارد تومان بود.

نقشه بازار بورس ـ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت اما شپنا و شستا تاثیر منفی ایجاد کردند. ذوب، کاما و خزامیا نیز از نمادهای پرتراکنش بودند.

روز شنبه فرابورس ایران ۸۵ واحد افت کرد و به ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۲۵ هزار فقره به ارزش ۶۷۶۳ میلیارد تومان بود.

آریا و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند اما تجلی تاثیر مثبت ایجاد کرد. خاور، کرمان و کرومیت نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که همگی قرمز به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار