Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مستند «پیله» ساخته محمد کارت در برنامه «به اضافه مستند» شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

سی و چهارمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «پیله» به کارگردانی محمد کارت روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

مستند اجتماعی «پیله» با موضوع رهایی از اعتیاد و مواد مخدر تولید شده و با نگاهی آسیب‌شناسانه سعی می‌کند، نگاه افراد جامعه را نسبت به بهبودیافتگان از بیماری اعتیاد و مواد مخدر تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت مستند‌هایی با مضمون اجتماعی یکی از دغدغه‌های محمد کارت بوده و این مستندساز باسابقه تاکنون مستند‌های زیادی را در این ژانر تولید کرده است. او با ساخت فیلم سینمایی «شنای پروانه»، این سوژه را در قالب فیلم داستانی نیز به تصویر کشید.

فیلم مستند «پیله» به کارگردانی محمد کارت و در شبکه مستند تولید شده و در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور معین باباخانلو، سوژه اصلی فیلم مستند «خط باریک قرمز» برگزار می‌شود. او عضو همان گروه نوجوانان بوده که در کانون اصلاح و تربیت بودند و حالا زندگی جدیدی را شروع کرده است. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۱۶ تیر ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۱۸ تیر ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اضافه مستند شبکه مستند محمد کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت