Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، در این دوره از رقابت‌های دوومیدانی، ورزشکاران نوجوان ۳۰ استان به مدت ۲ روز بر اساس قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در پیست دوومیدانی شهدای دانش‌آموز شهرکرد و زمین پرتاب شلمزار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۳۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در این مسابقات حضور دارند و برترین‌های این دوره از رقابت‌ها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات آسیایی که آبان امسال در کویت برگزاری می‌شود، قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات روز نخست در مواد پرش‌بانیزه، پرتاب چکش، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه‌گام، ۱۱۰ متر با مانع، پرتاب دیسک، ۱۰۰ ، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۳۰۰۰ متر برگزار می‌شود.

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم استان با ترکیب امیرحسین جعفری، جواد علی اکبری، ابوالفضل مرادی، اسماعیل جهانی، محمدعباس رضایی، اسماعیل صالحی، عباس جعفری و علی بزمایون در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده است.

داریوش صمیمی افزود: تیم دوومیدانی پسران نوجوان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های سال ۹۸ مقام نخست را از آن خود کرد و تکرار این قهرمانی در این دوره از مسابقات با توجه به امتیاز میزبانی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری از ابتدای تیرماه تاکنون میزبان سه دوره مسابقات ملی دوومیدانی از جمله قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزامی به رقابت‌های جهانی کنیا در ۲ بخش دختران و پسران و رقابت‌های جایزه بزرگ شهرکرد بوده است.

همچنین مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های کویت در بخش دختران نیز روزهای ۱۸ و ۱۹ تیر در شهرکرد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران شلمزار شهرکرد چهارمحال وبختیاری دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران شلمزار شهرکرد تیم ملی ایران شلمزار شهرکرد چهارمحال وبختیاری دوومیدانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد