Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@21:47:50 GMT

تصادف دو کامیون با یکدیگر

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۲۳۶۰

رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید دو دستگاه کامیون به هم در محدوده بزرگراه بابایی و ایراد خسارات شدید به هر دو آن‌ها خبر داد. خبرگزاری میزان- اسماعیل احسان پور رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: در ساعت ۰۳:۲۵ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف خسارتی شدید در مسیر بابایی به شرق دانشگاه امام حسین (ع) بین دو دستگاه کامیون به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که این دو دستگاه کامیون به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان پور رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این هر دو کامیون با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.
احسان پور ادامه داد: خسارات شدیدی به این دو کامیون وارد آمد و گازوییل پخش شده در سطح سواره رو به علت این تصادف بوده و نسبت به شن پاشی جهت جلوگیری از لغزندگی در محل حادثه صورت گرفت.   بیشتر بخوانید: ناتوانی راننده در کنترل کامیون
این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و با توجه به اینکه دو کامیون قادر به حرکت نبودند، از جرثقیل راهور استفاده شد و به محض رسیدن جرثقیل در موقعیت هر دو کامیون از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید.
وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشید و در حین حرکت به محض اینکه احساس خواب آلودگی به شما دست داد حتما خودروی خود را به کنار راه و حاشیه امن و توقفگاه‌ها آورده و پس از استراحت اقدام به حرکت نمایید.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف دو کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!

تصاویری از اقدام زیبای یک پلیس راهور منتشر شده که خودش برای باز کردن راه خودروها دست به کار شده است.

کد خبر 750696

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم