Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا لشینی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان این که طرح اکرام ایتام، طرحی است که به موجب آن فرزندان یتیم بی‌سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر ۱۸ سال مورد حمایت این نهاد قرار دارند گفت: خیر طالقانی که در گذشته خود یتیم بوده است با خدا عهدی بسته و با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان به هر فرزند یتیم بیش از ۵ میلیون تومان هدیه داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لشینی افزود: در حال حاضر حدود ۱۹ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۷ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد طالقان می‌باشند که توسط بیش از ۷۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

او  با اشاره به این که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌بانکی اختصاصی، وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند گفت: از ابتدای سال بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط حامیان طالقان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با تأکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهدافزود: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات سایر ایتام و فرزندان محسنین با حضور در واحد‌های طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهر‌های البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایتام و محسنین طرح اکرام ایتام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور