Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیاتی شدن دستورالعمل اجرایی تعیین و چگونگی قرارگیری اقلام اطلاعاتی نیرو‌های مسلح طی مراسمی در ستاد کل نیرو‌های مسلح صورت گرفت.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی با حضور مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور و سردار سلیمانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دستوراعلمل اجرایی تبصره ماده ۲ آیین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی به امضاء طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با اشاره به اهمیت این دستور العمل اجرایی در راستای تعیین اقلام اطلاعاتی انواع اشخاص حقوقی مرتبط با ستاد کل نیرو‌های مسلح و چگونگی قرارگیری آن در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی گفت: این دستورالعمل با رعایت تدابیر و حفظ اطلاعات نیرو‌های مسلح و جلوگیری از انتشار غیر ضروری و یکسان سازی در نحوه ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی تحت تولیت و نظارت ستاد کل نیرو‌های مسلح و با همکاری و تأئید طرفین تدوین وتصویب شده است.

وی با تأکید بر اهمیت این توافق به عنوان نقشه راه اصولی در اختصاص شناسه ملی به اشخاص حقوقی نیرو‌های مسلح کشور افزود: این دستورالعمل به علت آماده بودن زیرساخت‌های لازم بلافاصله اجرایی می‌شود و گزارش گیری‌ها و نظارت دقیقی بر اجرای آن اعمال خواهد خواهد شد.

سردار ایوب سلیمانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در مراسم تنفیذ و مبادله این تفاهم و دستورالعمل اجرایی، با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری مؤثر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در فرآیند تخصیص شناسه به اشخاص حقوقی نیرو‌های مسلح گفت: در هر گامی که کشور بیشتر به سمت دولت الکترونیک و سامانه‌ای شدن فعالیت‌ها بر می‌دارد نقش اینگونه شناسه‌ها تعیین کننده‌تر و اجتناب ناپذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: جهش فناورانه دستگاه قضا در یک سال اخیر

وی با اشاره به اینکه مشکلات عدیده‌ای از بابت فقدان شناسه ملی برای اشخاص حقوقی تحت تولیت این ستاد ایجاد شده بود اظهار داشت: در این راستا باید تعداد قابل توجهی از شناسه‌هایی که قبلا برای نیرو‌های مسلح صادر شده ظرف مدت ۴ ماه ساماندهی و بازبینی گردد و درخواست شناسه‌های مورد نیاز در قالب جدید همکاری هرچه زودتر برای پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال گردد.

معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح ابراز امیدواری کرد با اصلاح روند قبلی این فرآیند و انتقال آن از وزارت دفاع به ستاد کل نیرو‌های مسلح و به بهره گیری از چارچوب جدید وتوافق اصولی طرفین که هم محرمانگی نیرو‌های مسلح در آن رعایت شده و هم سیستم‌های حفاظتی و نظارتی آن را تأئید کرده اند، هرچه زودتر فوائد انجام این کار برای هر دو مجموعه سازمان ثبت و ستاد کل به منصه ظهور برسد.

مرتضی ادب مدیرکل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نیز در این مراسم گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در این اداره کل و هیأت ماده ۹ آئین نامه پتایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیرو‌های مسلح اشخاص حقوقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیرو های مسلح اشخاص حقوقی پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ستاد کل نیرو های مسلح سازمان ثبت اسناد نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها و طرح‌های مطالعاتی و اجرایی تصویب شد

از سوی دیگر، نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین، در جریان رسیدگی به جدول شماره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «طرح‌های مطالعاتی و اجرایی»، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901274

دیگر خبرها

  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد