Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی در خصوص صحبت های شب گذشته اش در برنامه فوتبال برتر صحبت هایی را مطرح کرده و علیه محمدحسین میثاقی موضع گیری کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد مددی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره ناتمام ماندن صحبت‌هایش در شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، گفت: شب گذشته به دلیل تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد كه شيطنت و نيات مغرضانه و هدف دارش علنی شده است و به همین دلیل بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، شروع به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال كرد. 

مددی ادامه داد: هيچ ترديدی در گرايش رنگی ميثاقی و تعلق خاطرش به يک تيم خاص وجود ندارد و ايشان با سواستفاده از موقعيت خويش و تريبون رسمی صدا و سيما كه امانتی دست ايشان است، به تخريب وجهه استقلال مشغول است. 

او اضافه کرد: از مديريت محترم شبكه سوم سيما می‌خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسانه‌ای به دنبال به ثمر رساندن اهداف مغرضانه شخصی خود هستند، یادآور شوند که راه جذب و افزایش مخاطب برنامه فوتبال برتر، چنین شیطنت ها و تولید حواشی نبوده و بیش از آنکه سعی در به هم ریختن تمرکز  تیم استقلال را داشته باشد، حواس خود را به افزایش کیفیت برنامه اش متمرکز کند و سوالاتی را مطرح نماید که تاب شنیدن جواب آن‌ها را هم داشته باشد نه اینکه تلفن را قطع کنند و نهایتا سیاست برنامه خود را از "به هر قیمتی دیده شدن" به "قیمتی دیده شدن" تغییر دهد.

مددی در پایان گفت: سوالی که از میثاقی می‌خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد تا حقايق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد. در پایان نیز درمورد اظهار نظر ایشان درخصوص هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال لازم به ذکر است که ایشان صرفا یک مجری ساده ورزشی بوده و در جایگاهی نیستند که بخواهند چه هیات مدیره قبلی و چه هیات مدیره فعلی باشگاه را نقد غير منصفانه کنند. مطمئنا به زودی با تلاش‌های بی وقفه، به رغم شیطنت‌ها و غرض ورزی‌های صورت گرفته، مشکلات استقلال حل می‌شود و کشتی استقلال به ساحل آرامش خواهد رسيد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد مددی استقلال محمد حسین میثاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید