Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص قطع برق برخی از بیمارستان‌های تهران به اطلاع هموطنان می‌رساند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در زمان اعمال خاموشی‌های نوبت‌بندی شده ناشی از عدم تعادل تولید و مصرف برق در کشور، اقدام به قطع برق هیچ یک از بیمارستان‌های پایتخت یا مراکز نگهداری از واکسن‌های کووید 19 نکرده و در صورت تداوم شرایط فعلی، تامین برق مراکز درمانی همچنان از اهم اولویت‌های اجرایی بوده و برق این مراکز، تحت هر شرایطی قطع نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است، تمامی مراکز حساس همچون بیمارستان‌ها باید به منظور مقابله با قطع برق ناگهانی ناشی از حوادث شبکه و وقوع آسیب‌های پیش‌بینی نشده به تجهیزات و تاسیسات توزیع برق شهری و ارائه خدمات به بیماران تا زمان رفع نقص توسط کارشناسان این شرکت، مجهز به مولدهای اضطراری باشند.

223225

کد خبر 1532541

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق نیروگاه برق جیره بندی برق جدول قطع برق قبض برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه

با توجه به اشغال تهران توسط متفقین در سال‌های جنگ جهانی دوم، رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح روز بعد بدون مجوز فرمانداری تهران ممنوع بود.

اطلاعیه فرمانداری نظامی تهران در این باره را به نقل از روزنامه اطلاعات ۷ اردی‌بهشت ۱۳۲۳ بخوانید و عکسی از میدان توپخانه در همین سال را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان